Batiste Dry Shampoos + mini giveaway

  Bienvenue!!!
To 2015 η μόδα των dry shampoos έκανε αισθητή την παρουσία της 
στην ελληνική αγορά...Οι περισσότερες τα ξέραμε, κάποιες τα είχαμε
δοκιμάσει, αλλά πιστεύω πως θα συμφωνήσετε μαζί μου πως 
η πιο πολυαναμενόμενη εταιρεία στην ελληνική αγορά  ήταν
η εταιρεία Batiste.
Λογικό, καθώς τα προϊόντα Batiste είναι δημοφιλή
για την αποτελεσματικότητα τους,
τις οικονομικές τιμές τους, αλλά και τις cute συσκευασίες τους.
Όσες δεν γνωρίζετε πολλά για τα dry shampoos ίσως σας ενδιαφέρουν 
οι πληροφορίες που ακολουθούν...
Το  dry shampoo είναι στην ουσία ξηρή σκόνη εμφιαλωμένη
σε συσκευασία spray. Χρησιμεύει για να απορροφήσει την 
περίσσια λιπαρότητα από τις ρίζες των μαλλιών
δίνοντας παράλληλα ζωντάνια, φρεσκάδα και άρωμα.
Χρησιμοποιείται χωρίς νερό και σίγουρα δεν αντικαθιστά
το κανονικό λούσιμο, αλλά είναι μια εύκολη 
και κατά την άποψή μου αποτελεσματική λύση 
για να παρατείνετε τον χρόνο ανάμεσα στα κανονικά λουσίματα,
όταν οι ανάγκες των μαλλιών σας, ή η έλλειψη
του απαιτούμενου χρόνου κανονικού λουσίματος το επιβάλλει.
Η δική μου σχέση με τα  dry shampoos είναι λίγο ιδιαίτερη...
Εξαρχής σας λέω πως δεν έχω λιπαρά μαλλιά,
βασικά δεν ξέρω καν πως είναι να έχεις λιπαρά μαλλιά.
Γιατί χρησιμοποιώ  dry shampoo θα αναρωτιέστε...
Ο τρόπος που έχω βρεί πως μου ταιριάζει είναι για να δίνω
όγκο στα μαλλιά μου είτε τα έχω ισιώσει, 
είτε τα έχω αφήσει φυσικά σγουρά,
κάποιες φορές που παραείναι flat.
Ψεκάζω λοιπόν σε στεγνά μαλλιά χωρίζοντάς τα σε επίπεδα
κατά μήκη και το αποτέλεσμα με ικανοποιεί απόλυτα.
Το αγαπημένο μου  Batiste για όγκο είναι το 
XXL volume
 Αν πάλι θέλω να φρεσκάρω τα μαλλιά μου και να τα
αρωματίσω για μια ξαφνική έξοδο πχ μετά τη δουλειά,
επιλέγω κάποιο από τα 3 διαφορετικά αρώματα
 Batiste dry shampoo
  Fresh-Original-Blush που κυκλοφορούν.
 Με πιο αγαπημένο μου το Fresh.
 Έχοντας μιλήσει και με φίλες μου που έχουν λιπαρά μαλλιά,
άκουσα μόνο καλά λόγια για την αποτελεσματικότητα
των Batiste dry shampoos και μάλιστα τα συνέκριναν
με πολύ ακριβότερα που είχαν χρησιμοποιήσει.
Από πείρα πιστεύω πως όσες έχετε ανοικτόχρωμα μαλλιά
δεν θα προβληματιστείτε για τυχόν υπολείμματα σκόνης
μετά την χρήση τους, αφού με ένα απαλό τρίψιμο
δεν διακρίνεται καν.
Απλά να τα χρησιμοποιείτε σχετικά κοντά στις ρίζες σας
-ιδανικά σε απόσταση 30εκ.- και όχι όπως θα
χρησιμοποιούσατε μια λακ ή άλλου
είδους spray styling.
Όσες είστε καστανές είστε λίγο παραπάνω τυχερές γιατί
αν χρησιμοποιήσετε το Batiste medium & brunette dry shampoo 
 εκτός από το να απομακρύνετε την λιπαρότητα,
θα μπορέσετε να παρατείνετε και τον χρόνο ανανέωσης στο χρώμα
των ριζών σας αν έχετε βαμμένα μαλλιά.
Μην ξεχάσετε όμως να ψεκάσετε στοχευμένα στις ρίζες των μαλλιών σας
και σας συμβουλεύω πριν το maquillage σας,
 γιατί ο συγκεκριμένος τύπος έχει χρώμα.
Ελπίζω σύντομα να κυκλοφορήσουν και οι υπόλοιπες αποχρώσεις
της εταιρείας στην Ελλάδα.
Θα επαναλάβω τα  dry shampoos  δεν αντικαθιστούν
το κανονικό λούσιμο αλίμονο...
Είναι μια λύση ανάγκης που απευθύνεται περισσότερο
σε όσες αντιμετωπίζουν θέμα με την λιπαρότητα
και δεν έχουν τον απαιτούμενο χρόνο ή δεν θέλουν
να ταλαιπωρούν τα μαλλιά τους με καθημερινό λούσιμο.
Όσες ανήκετε στη δική μου κατηγορία  και ζητάτε
παραπάνω όγκο και φρεσκάρισμα πιστεύω πως μια δοκιμή θα σας πείσει.


Σκέφτηκα να δώσω σε μία από εσάς την ευκαιρία
να δοκιμάσει δύο αρώματα της εταρείας Batiste σε travel size των 50ml
το  Blush και το Original
που μεταξύ μας είναι πολύ πρακτικά για να τα έχετε παντού μαζί σας.
    Ακολουθήστε με στο instagram , κάντε like
στην φωτό που θα βρείτε ε δ ώ
και αφήστε μου ένα σχόλιο με τη λέξη Batiste
για να ξέρω πως θέλετε να πάρετε μέρος στην κλήρωση.
Η νικήτρια θα ανακοινωθεί στο  instagram  22/11
    ***Ανοικτός μόνο για Ελλάδα μέχρι 21/11 23:59***
à bientôt bisous 
*PR Samples οι συσκευασίες των 50ml
Read  Disclaimer Info for more

2 σχόλια:

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool