Balm Desert Bronzer/Blush by theBalm


 Bienvenue!!!
Για προϊόντα της εταιρείας theBalm σας έχω μιλήσει αρκετά 
αν και δεν έχω καταφέρει να σας μιλήσω για όλα όσα έχω...
Τον τελευταίο μήνα με χαρά παρέλαβα 3 νέα προϊόντα
για τα οποία αρχής γενομένης από σήμερα 
θα σας παρουσιάσω...
Ο λόγος για το Balm Desert Bronzer/Blush by theBalm* 
Το Balm Desert Bronzer by theBalm όπως και όλα τα προϊόντα
της εταιρείας έχει απίθανη pin up χάρτινη συσκευασία
 που παραπέμπει σε καλοκαίρι.
Πρόκειται για ένα bronzer/blush
απολύτως καλοκαιρινής απόχρωσης κατά την άποψή μου
που αναδεικνύει ακόμα και το ελάχιστο χρώμα καλοκαιριού
αν υπάρχει ή δίνει χρώμα καλοκαιριού μέχρι να αποκτηθεί.
Εκτός της πανέμορφης συσκευασίας με εντυπωσίασε πολύ
η υφή του, την οποία βρήκα διαφορετική από τα υπόλοιπα
powder  προϊόντα theBalm που είχα.
Το βρήκα λιγότερο πουδρένιο με πιο φίνα υφή και με χαρά διαπίστωσα
πως έχει πολλή μεγαλύτερη διάρκεια από όλα τα άλλα.
Η απόχρωσή του είναι ένα καθαρό γλυκό καφέ που πιστεύω
πως θα ταιριάξει απίθανα στις medium/dark επιδερμίδες.
Δεν κοκκινίζει ιδιαίτερα θα έλεγα πως ροζίζει και αυτός πιστεύω
είναι ένας καλός λόγος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως  blush.
Το φινίρισμά του είναι λαμπερό -αλλά χωρίς shimmer-
και έτσι καταφέρνει να δίνει  sun kissed  τελείωμα
πολύ κοντά στις φυσικές λάμψεις.
Δεν λεκιάζει, δεν τονίζει πόρους και πιστεύω
πως θα μπορώ να συνεχίσω να το φοράω ακόμα και όταν μαυρίσω
κάτι που με τα περισσότερα bronzers που χρησιμοποιώ
όταν δεν είμαι μαυρισμένη δεν μπορεί να συμβεί.
Χτίζεται άνετα χωρίς να φαίνεται powderry και αυτό
μου άρεσε πολύ.
Για όσες έχετε το  Bahama Mama by theBalm και αναρωτιέστε
κατά πόσο μοιάζουν, για εμένα δεν μοιάζουν.
Το  Balm Desert  είναι πιο ζεστό και κατά την άποψή μου
είναι καθαρόαιμο bronzer που χρησιμοποιείται και ως blush,
  ενώ το Bahama Mama όπως σας έχω ήδη πει και στο review εδώ
είναι πιο ψυχρό και πιο κατάλληλο για contouring.
Μπορείτε να δείτε την διαφορά απόχρωσης -ίσως και υφής- στο swatche
Για τις δικές μου ανάγκες και σύμφωνα με την απόχρωση
δέρματος που αποκτώ μετά από ηλιοθεραπεία με καλύπτει απόλυτα.
Αν θα έπρεπε να διαλέξω μεταξύ των δύο είναι φανερό πως ως bronzer
 θα διάλεγα το Balm Desert Bronzer by theBalm.
Αυτά για σήμερα...
à bientôt bisous 
*PR Samples
Read  Disclaimer Info for more
 Extra Info Αποκλειστικός αντιπρόσωπος των προϊόντων theBalm.eu
για Ελλάδα και Κύπρο είναι η εταιρεία  MakeMeUp
η οποία δέχεται αντικαταβολή και έχει free shipping 
για online αγορές πάνω από 50

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool