YSL YOUTH LIBERATOR SERUM FOUNDATION

Bienvenue!!!
Σήμερα θα σας μιλήσω για το YSL Youth Liberator Serum Foundation,
ένα foundation που είχα για καιρό στην wish list μου,
αλλά έχοντας αποκτήσει μια "φοβία" με τα high end foundations
που έχω δοκιμάσει κατά καιρούς αφού ελάχιστα μου έχουν ταιριάξει
ανέβαλα την αγορά του....
Όταν τον περασμένο Νοέμβριο επισκέφθηκα τα sephora για να το αγοράσω
για την Polymnia που ήθελε να το δοκιμάσει είπα now or never
και έτσι αντί με ένα YSL Youth Liberator Serum Foundation έφυγα με δύο...
Πριν σας μιλήσω όμως για την εφαρμογή και το αποτέλεσμά του
καλό θα ήταν να ξέρετε σε τι διαφοροποιείται
το YSL Youth Liberator Serum Foundation από άλλα foundations...
Είναι ένα foundation που περιέχει το YSL Forever Youth Liberator Serum 
βραβευμένο για τις αντιγηραντικές και συσφιγκτικές ιδιότητές του,
ενώ παράλληλα υπόσχεται 24ωρη ενυδάτωση
και προστασία από UVA/UVB με spf 20.
Ξεκινώντας από την συσκευασία ομολογώ πως είναι
από τις ομορφότερες και πιο ντελικάτες που έχω στην κατοχή μου.
Γυάλινη, ντεγκραντάρει από το διάφανο γυαλί της βάσης σε σκούρο
καφέ και καταλήγει στο μαύρο καπάκι.
Τα χρυσά γράμματα στην επιφάνειά της αποπνέουν πολυτέλεια
μέσα από απλότητα. Τίποτα κραυγαλέο μια απλά πολυτελής όμορφη συσκευασία.
Φυσικά η γυάλινη συσκευασία δεν είναι travel friendly
και δεν ξέρω αν εσείς θα το διακινδυνεύατε πάντως εγώ
δεν θα τολμούσα να το πάρω μαζί μου σε ταξίδι.
Άρα όμορφη η συσκευασία, αλλά προτιμώ να στολίζει το boudoir μου...
Αφαιρώντας το καπάκι ένα pump-style dispenser κάνει την εμφάνισή του.
Γενικά προτιμώ τα foundations που χρησιμοποιώ να έχουν αντλία
καθώς το βρίσκω πιο υγιεινό και πρακτικό.
Στο συγκεκριμένο όμως η αντλία βγάζει πολύ παραπάνω προϊόν
από όσο θα χρειαστείτε για μια χρήση...
Αν λοιπόν δεν έχετε γύρω σας και άλλους ανθρώπους να μοιραστείτε
αυτή την ποσότητα ή θα το παστωθείτε πανικόβλητες ή θα ξεπλύνετε
την άχρηστη ποσότητα για να μπορέσετε να συνεχίσετε το maquillage σας.
Δυστυχώς και στις δύο περιπτώσεις αρκετή ποσότητα του ακριβού
προϊόντος θα πάει χαμένη....
Αφήνοντας πίσω το "προβληματάκι" με την παραπάνω
από την επιθυμητή ποσότητα που θα λύσετε αν πατάτε το pump
μέχρι την μέση ας προχωρήσουμε στην εφαρμογή...
 Εγώ το δοκίμασα με το F80 by Sigma
και το Expert Face Brush by Real Techniques.
Το αποτέλεσμα και των δύο μου άρεσε το ίδιο, αλλά πιστεύω πως αν θέλετε airbrushed αποτέλεσμα πρέπει να το δοκιμάσετε με σφουγγαράκι.
Δοκιμάζοντάς το με το beauty blender, αλλά και με το Miracle Complexion Sponge by Real Techniques είδα αισθητή διαφορά.
Οπότε για μένα η ιδανική εφαρμογή για το συγκεκριμένο είναι με beauty sponge.
Η κάλυψή του είναι medium καλύπτει δίνοντας ομοιομορφία
συμπεριλαμβανομένων των πόρων και το πρόσωπο αποκτά μια διάφανη
σατινένια λάμψη χωρίς κάτι το υπερβολικό.
Αν πρέπει να προσδιορίσω το ακριβές τελείωμα του θα το έλεγα natural satin.
Πρέπει όμως να σας πω πως δεν είναι το foundation που δεν θα νιώθετε.
Μόλις θα τελειώσετε την εφαρμογή θα έχετε μια sticky αίσθηση
όχι κάτι τρομερό και ενοχλητικό, αλλά νομίζω πως πρέπει να το αναφέρω
για όσες όπως και εγώ δεν αγαπάμε αυτή την αίσθηση.
Πιθανολογώ πως αυτό οφείλεται στο serum που περιέχει.
Πιστεύω πως είναι ένα foundation που θα ταιριάξει σε κανονικές
και ξηρές επιδερμίδες αλλά εγώ δεν θα το συνιστούσα για λιπαρές.
Ακόμα κάτι που θα πρέπει να ξέρετε είναι πως έχει αρκετά
έντονο άρωμα. Προσωπικά δεν μου είναι δυσάρεστο αλλά
ξέρω πως για κάποιες το έντονο άρωμα προϊόντων βάσης είναι ενοχλητικό.
Επίσης πρέπει να γνωρίζετε πως οι αποχρώσεις που κυκλοφορεί
είναι 10 και πως έχουν διακριτικά για τους τόνους επιδερμίδας που απευθύνονται.
Εγώ αγόρασα το B30 όπου B σημαίνει Beige neutral απόχρωση
και ταιριάζει σε yellow/peach undertones.
Θα το βρείτε επίσης στην BR που σημαίνει Beige Rose απόχρωση
και ταιριάζει σε rose/pink undertones, αλλά και στην
BD σημαίνει Beige Dore απόχρωση και ταιριάζει σε golden/dore undertones.
Καλό θα ήταν να είστε λίγο προσεκτικές στην επιλογή
της κατάλληλης απόχρωσης.
Αναμφίβολα είναι ένα ακριβό foundation και η αρχική τιμή του στα 64€
δεν σηκώνει λάθη στην επιλογή χρώματος.
Εγώ το αγόρασα στα 45€ εκμεταλλευόμενη το -30% των sephora.
Ξέρω πως αναρωτιέστε αν αξίζει τα χρήματα αυτά...
Η απάντησή μου είναι πως δεν κλαίω τα χρήματά μου
όπως έχω κάνει με πολλά άλλα high end foundations στο παρελθόν,
αλλά δεν είναι και ένα προϊόν που θα ξαναγοράσω
ή που θα στεναχωρηθώ αν μου τελειώσει....
Δεν είναι κακό, δεν είναι αδιάφορο, αλλά δεν είναι και κάτι
που με ενθουσίασε τόσο που να μην θέλω να το αποχωριστώ
ή που να με κάνει να αναφωνήσω "που ήσουν τόσο καιρό"...
Είναι ένα καλό ακριβό foundation όχι ασυναγώνιστο όχι τέλειο.
Αυτά για σήμερα...
à bientôt bisous 
To post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό

6 σχόλια:

  1. Πολύ αναλυτικό και κατατοπιστικό review... Όχι ότι σκοπεύω να το αγοράσω - είμαι τέρμα λιπαρή άλλωστε, απλά συνηθίζω να διαβάζω όλα τα review που ανεβάζεις. :)
    By the way θα ήθελα να σου ζητήσω μία χάρη. Θα ήθελα να μας γράψεις ένα review - vs για το Beauty Blender και το Miracle Complexion Sponge by Real Techniques. Αν έχεις δοκιμάσει και κάτι άλλο ευπρόσδεκτη η σύγκριση... Αν δεν κάνω λάθος δεν έχεις αναφερθεί ξανά σε αυτά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι! Χμμμ δεν είναι κακή ιδέα θα μπορούσα να το κάνω με αυτά που αναφέρεις και με κάποια ακόμα όπως cosmopolitan, sephora κλπ που έχω δοκιμασει... Μέχρι τώρα δεν έχω αναφερθεί πέρα από το να σας δώσω dupes πολύ παλιά....Θα το βάλω στο πρόγραμμα και θα το κάνω το συντομότερο δυνατό.... σε ευχαριστώ πολύ για την πρόταση ;o)) XXX

      Διαγραφή
  2. αχα, ενδιαφέρον review Ελενάκι!! και γω δε νομίζω να το έπαιρνα λόγω λιπαρότητας αλλά και τιμής... :) ευχαριστούμε! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τιμή με -30% παλεύεται κάπως....αλλά όντως αν δεν ταιριάζει στον τύπο σου είναι θέμα... ;o)) XXX

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι αντίστοιχο προϊόν σίγουρα μετά από αυτό το ποστ θέλω πολύ να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool