BEST FINDS OF THE YEAR 2014 PART I FACE CARE

Καλή Χρονιά σε όλους με υγεία, αγάπη, ευτυχία
και χαρούμενες χαμογελαστές στιγμές!!!
Έφτασε η ώρα, ήρθε η στιγμή να κάνω τον beauty απολογισμό της χρονιάς...
Να σας πω πως δεν δυσκολεύτηκα?...θα σας πω ψέματα...
Ευτυχώς πάνε χρόνια που έχω συνειδητοποιήσει πως περιορισμοί
τύπου 14 προϊόντα κλπ σε εμένα δεν πιάνουν....
Βέβαια από την άλλη αν δεν υπάρχουν όρια ξέρω πως θα ξεφύγω...
αλλά ας πάει και το παλιάμπελο ας ξεφύγω...
Καλή ανάγνωση στο πρώτο post του 2015 ;o))
Ξεκινάω από την περιποίηση του προσώπου μου και ομολογώ
πως το 2014 ήταν από τις χρονιές που δοκίμασα πολλά προϊόντα.
Κάποια με ενθουσίασαν, κάποια με απογοήτευσαν, κάποια μου ταίριαξαν,
κάποια με μια δυό χρήσεις μπήκαν στην άκρη...
Ότι ακριβώς συμβαίνει στις περισσότερες από εμάς...
Δεν θα μπορούσα όμως να μην αναφέρω και holy grail προϊόντα
που βγήκαν και πάλι νικητές αν και μονομάχησαν με νέα...
Από αυτά που με ενθουσίασαν ασυζητητί το Drops of Youth Eye Concentrate
 by The Body Shop που έγινε το sos προϊόν για τα μάτια μου.
Είμαι στην τρίτη συσκευασία ήδη και παρακαλώ το The Body Shop
δημοσίως αν αποφασίσει να το καταργήσει να ενημερώσει εγκαίρως
...το αγαπώ και το χρειάζομαι!!!
Προχωρώντας στην ενυδατική κρέμα που ξεχώρισα δεν θα σας κρύψω
πως προβληματίστηκα αρκετά.
Η αλήθεια είναι πως δεν την χρησιμοποίησα όλη τη χρονιά,
αλλά ήταν αυτή ακριβώς που έψαχνα για το καλοκαίρι.
Είναι η Vitamine E Aqua Boost Sorbet by The Body Shop
και επειδή πολύ δύσκολα βρίσκω την ιδανική ενυδατική γι αυτή την εποχή
του χρόνου μιας και θέλω καλή ενυδάτωση, αλλά καθόλου λιπαρότητα
και όταν λέω καθόλου το εννοώ, επάξια είναι η ενυδατική
που παίρνει τα εύσημα από όλες όσες δοκίμασα καθ' όλη
τη χρονιά μιας και είναι η μόνη που μου ταίριαξε "ταμάμ".
Πάμε τώρα σε ένα προϊόν που αν και μου άρεσε από την πρώτη δοκιμή
δεν πίστευα πως θα κατάφερνε να πάρει τη θέση του serum
 που χρησιμοποιούσα για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Είναι το  Skin Perfection Advanced Correcting Serum by L'Oreal  
και ναι, κατάφερε να το αγαπήσω παρά τους ενδοιασμούς που είχα 
για τον αν είναι το κατάλληλο για την δική μου ηλικία ή όχι.
Εκ του αποτελέσματος μια χαρά κατάλληλο είναι 
μου ταίριαξε πολύ, τα βρήκαμε και πολύ το χάρηκα 
και εγώ και η τσέπη μου καθώς το προηγούμενο ήταν 6 φορές ακριβότερο.
Από τις καλύτερες value for money επιλογές του 2014.
Ξέρω πως το επόμενο το έχετε δει και πέρυσι, ίσως και πρόπερσι
και το πιθανότερο είναι πως θα το δείτε και του χρόνου...
Είναι το Huile Prodigieuse by Nuxe για το οποίο σας έχω μιλήσει πολλές
φορές σε weekly beauty summaries κλπ, 
αλλά ένα review δεν έχω αξιωθεί να κάνω.
Μου αρέσει, το αγαπώ, είναι η εναλλακτική μου για την κρέμα νύκτας
και όσα facial oils και να δοκίμασα με κανένα δεν έμεινα
τόσο ικανοποιημένη όσο με αυτό.
 Η μόνη επιφύλαξη που κρατώ είναι αν αποδειχθεί πως ξεπερνάει  και κάποια κορεάτικα που έχω στο πρόγραμμα να δοκιμάσω αυτή τη χρονιά...είδωμεν...
Συνεχίζω με περιποίηση αλλά και demaquillage....
Μια νέα είσοδος ήταν τα λαδάκια καθαρισμού για τα οποία
δεν μπορώ να πω πως είχα και μεγάλη συμπάθεια.
Δοκίμασα 4 διαφορετικά cleansing oils και ένα balm φέτος και το μόνο που
μπορώ να πω πως δουλεύει και καθαρίζει πολύ καλά χωρίς
να δυσκολεύομαι να απομακρύνω την λαδίλα μετά τη χρήση
είναι το Cleansing Light Oil Make up Remover by Kiko  
ίσως γιατί είναι light & dry.
Αν και το χρησιμοποίησα πολύ από το καλοκαίρι και μετά μου φαίνεται
πως δεν θα τελειώσει ποτέ, γεγονός που με χαροποιεί ιδιαιτέρως
καθώς από ότι έμαθα δεν κυκλοφορεί πια κρίμα...
Όσες με ακολουθείτε καιρό ξέρετε πως είμαι της άποψης
σαν το Bioderma κανένα.
Ο λόγος που το αναφέρω και φέτος εκτός του ότι το αγαπώ,
είναι γιατί φέτος δοκίμασα πολλά νεράκια "ιδίου τύπου" μπορεί και όλα
όσα κυκλοφόρησαν το 2014, αλλά το αποτέλεσμά του
 και τις ιδιότητές του δεν τις βρήκα σε κανένα.
Κάποια πλησίασαν, αλλά κάτι έλειπε, κάποια απλά δεν συγκρίνονται,
κάποια δεν καταλαβαίνω καν γιατί πλασσάρονται ως dupes.
Το Bioderma είναι το προϊόν που δεν λείπει και δεν θα λείψει
ποτέ από τη ρουτίνα demaquillage μου.
Είναι το μόνο με το οποίο είμαι σίγουρη πως το πρόσωπό μου
δεν έχει ίχνος maquillage και το μόνο που ακόμα και αν
παραβλέψω κάποια άλλα βήματα της night routine μου
δεν υπάρχει περίπτωση να μην κλείσει τη μέρα μου.
Όσο για το ότι είναι ακριβό εντάξει ας μην συγκρίνουμε
την τιμή που είχε όταν πρωτοκυκλοφόρησε στα 18€ γιατί πια
το βρίσκετε άνετα από 9€ στα online φαρμακεία
και εδώ ταιριάζει το ότι πληρώνεις παίρνεις.
Παραμένω στον καθαρισμό και δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω
το Soap Berry Bubble Cleanser by O&  που έφτασε στα χέρια μου
μέσω του Memebox και πραγματικά μου άρεσε πάρα πολύ.
Δεν είναι καθαριστικό demaquillage, αλλά περιποίησης 
και αφήνει το δέρμα απαλό και λαμπερό. 
Είναι σε μορφή αφρού και απομακρύνει αποτελεσματικά
το σμήγμα ενώ κάνει απολέπιση.
Καθαρίζει απαλά, δεν ξηραίνει την επιδερμίδα μου και μου αρέσει το άρωμά του.
Είναι το αγαπημένο μου για να πλένω το πρόσωπό μου το πρωί
και ευτυχώς σε μια πολύ καλή προσφορά του Memebox 
τα δύο στην τιμή του ενός στόκαρα για πολύ καιρό.
Με το επόμενο η γνωριμία μας πάλι μέσω του Memebox έγινε
και αν και δεν μετράει πολλούς μήνες χρήσης είναι αυτό
που ξεχώρισα στην κατηγορία face scrubs από όσα δοκίμασα το 2014.
Είναι το Pibugonggam G Facial Scrub μια "μαρμελάδα" εσπεριδοειδών που κάνει απολέπιση μυρίζει υπέροχα και αναζωογωνεί το πρόσωπό μου.
Το 2014 χρησιμοποίησα πολλές sheet masks οι περισσότερες Κορεάτικες
και η αλήθεια είναι πως άφησα λίγο στην άκρη τις υπόλοιπες
κλασσικές μάσκες που συνήθιζα.
Δεν υπάρχει λόγος να σας πω συγκεκριμένες εταιρείες
-άλλωστε ακόμα και η φωτο ενδεικτική είναι-
πάντως αυτό που πιστεύω είναι πως αν θέλετε να περιποιηθείτε
το δέρμα σας και να δείτε άμεσα αποτελέσματα
οι sheet masks θα σας βοηθήσουν πολύ.
Εγώ πάντως πια δηλώνω φανατική!!!
Στην κατηγορία αντηλιακά προσώπου δεν θα μπορούσα να μην
αναφερθώ στην Frezyderm Second Skin Sun Screen spf30 .
Είναι μακράν η καλύτερη αντηλιακή που έχω
χρησιμοποιήσει ever με βελούδινη υφή, αόρατη κάλυψη
και εξαιρετική προστασία. Ήρθε για να μείνει στη ζωή μου!!!
Όπως εδώ και χρόνια υπάρχει στη ζωή μου το Shiseido Suncare Sun Protection Compact Foundation SPF30 που δεν θα κουραστώ να λέω πως είναι εξαιρετικό.
Είναι προϊόν must have για τους καλοκαιρινούς μήνες και όχι μόνο...
Αν αναρωτιέστε όχι δεν μπερδεύτηκα το θεωρώ πρωτίστως
καλό προϊόν αντηλιακής προστασίας και έπεται η κάλυψη.
Οπότε στην κατηγορία αντηλιακά προσώπου είχα μια νέα είσοδο
και ένα προϊόν που απλά δεν αποχωρίζομαι.
Αυτά ήταν τα προϊόντα που ξεχώρισα για την περιποίηση
του προσώπου μου το 2014...
Νομίζω πως κινήθηκα σε λογικά πλαίσια ε? τι λέτε?
Ελπίζω να τα καταφέρω και στα υπόλοιπα parts που θα ακολουθήσουν...
Αυτά για σήμερα...
à bientôt bisous 
Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό

9 σχόλια:

  1. Eυτυχισμένο το νέο έτος, κούκλα μου!
    Υγεία, θετική σκέψη και πολλή αγάπη!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και υπέροχα σαν... το λατρεμένο νεράκι της Bioderma!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρούμενη χρονιά να έχεις Ιωαννίτσα μου!!! Να είμαστε καλά να τα λέμε και το 2015 αγαπημένη!!!
      Πολλά φιλιά ΧΧΧ ;o))

      Διαγραφή
  2. ναι Ελενάκι μου, σε λογικά πλαίσια κινήθηκες!!! χιχιχι... :) πολύ μου άρεσε αυτό το best finds να θυμηθούμε ξανά και να αξιολογήσουμε!! πάω να δω και σώμα!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα έλεγα απλά πως ολα ειναι ενα και ενα!! Καλη χρονια να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!!! Καλή χρονιά με υγεία!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  4. Αν και με καθυστέρηση χρόνια πολλά γλυκιά Helen! Σου εύχομαι τα καλύτερα για τη νέα χρόνια! Πόσο μου αρέσουν αυτά τα ποστ ειδικά όταν έχουμε κοινά αγαπημένα. Ανάμεσα σε αυτά είναι η πούδρα από shiseido, η αντηλιακή της frezyderm που είναι μοναδική και το αγαπημένο bioderma. Το μόνο που δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα είναι η κρέμα από TBS δεν έκανε κ πολλά για την διψασμένη μου επιδερμίδα τους καλοκαιρινους μήνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά με υγεία Ιριδάκι μου!!! Χαίρομαι που έχουμε κοινά αγαπημένα! Για την Vitamine E Aqua Boost Sorbet by TBS υποθέτω πως είχες ανάγκη περισσότερης ενυδάτωσης ετσι? Τι τύπο επιδερμίδας έχεις? Εγώ κανονικό με λίγη ξηρότητα στο Τ τους χειμερινούς μήνες μόνο...για το καλοκαίρι η συγκεκριμένη μου ταίριαξε πολύ!!! ;o)) XXX

      Διαγραφή
  5. Λατρεύω το αντηλιακό της Frezyderm και το νεράκι της Bioderma! Τι χαριτωμένη η συσκευασία από το λαδάκι της Nuxe, θέλω να το δοκιμάσω κάποια στιγμή! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool