Wild Argan Oil Range by The Body Shop

Γειά σας, γειά σας!!!
Είμαι λάτρης των ωραίων μυρωδιών το ξέρετε...
Επίσης θα έχετε καταλάβει τη μεγάλη αδυναμία που έχω στα προϊόντα
περιποίησης σώματος...
Έτσι όταν φτάνουν στα χέρια μου προϊόντα σαν αυτά 
από την σειρά Wild Argan Oil by The Body Shop* 
που θα σας παρουσιάσω σήμερα δεν μπορώ παρά να είμαι ενθουσιασμένη....
Χωρίς να θέλω να σας προκαταλάβω σας λέω εξαρχής πως πρόκειται
για μια ιδιαίτερη σειρά που περιέχει ένα συστατικό που όχι άδικα
είναι γνωστό ως «υγρό χρυσάφι» της ερήμου, 
χάρη στις ευεργετικές του ιδιότητες για το δέρμα και τα μαλλιά. 
Το έλαιο Argan παράγεται από τους πυρήνες του ομώνυμου δένδρου, 
που ευδοκιμεί κυρίως στο Μαρόκο  και είναι παγκοσμίως γνωστό
για τις θρεπτικές,καλλυντικές και θεραπευτικές του ιδιότητες.
Στο Μαρόκο το χρησιμοποιούν ακόμα και στην μαγειρική...
Εμείς σήμερα θα δούμε μέσω ποιων προϊόντων μπορούμε  να το χαρούμε χαλαρώνοντας και απολαμβάνοντας τις ιδιότητές του, 
αλλά και  το εξωτικό, μεθυστικό, ιδιαίτερο άρωμά του 
που αποπνέει πολυτέλεια....

WILD ARGAN OIL ROUGH SCRUB*

Απολεπιστικό σώματος με απολεπιστικούς κόκκους από κέλυφος Argan
και Argan Oil. Για εμένα ανήκει στο είδος των απολεπιστικών που αγαπώ!!!
Μου έκανε την ιδανική απολέπιση που είχα ανάγκη μετά το καλοκαίρι.
Αυτή που χρειαζόμουν για να απομακρυνθούν τα νεκρά κύτταρα της
άνω στοιβάδας της επιδερμίδας μου και να ανανεωθούν με νέα.
Ενώ όμως οι κόκκοι Argan το κάνουν πολύ αποτελεσματικό
το Argan Oil αφήνει την επιδερμίδα απαλή και λεία.
Μέχρι νεωτέρας είναι το καλύτερο από όλα τα The Body Shop scrubs
που έχω δοκιμάσει....

WILD ARGAN OIL BODY BUTTER*

Πολύ ενυδατικό με τη γνωστή υφή των body butters by The Body Shop.
Απλώνεται εύκολα, αλλά όπως όλα τα body butters θέλει τον χρόνο του
να απορροφηθεί...Γι αυτό συνήθως χρησιμοποιώ body butters το βράδυ.
Το άρωμά του εξωτικό, ζεστό, χαλαρωτικό... Διαρκεί ώρες σε εμένα
και όταν θέλω να ενισχύσω την ενυδάτωση και να παρατείνω το άρωμά του
ακόμα παραπάνω προσθέτω λίγες σταγόνες από το Radiant Oil...

WILD ARGAN OIL THE RADIANT OIL 

FOR BODY & HAIR*

Ένα ξηρό, λεπτόρρευστο λάδι, καθόλου λιπαρό....
Αφήνει το δέρμα απαλό, λαμπερό και αρωματισμένο.
Το ίδιο απαλά και λαμπερά αφήνει και τα μαλλιά.
Όπως σας είπα βάζω και λίγες σταγόνες στο body butter
και το αποτέλεσμα με αποζημιώνει.
Η μόνη μου ένσταση είναι στη συσκευασία που αν και με ενθουσίασε
αρχικά που έχει spray, στη συνέχεια και με τη χρήση
κατέληξα πως θα τη προτιμούσα με pump.
Προσωπική προτίμηση...

WILD ARGAN OIL MIRACLE SOLID OIL 

FOR BODY & HAIR*

Ένα λάδι σε στερεά μορφή για τα πολύ ξηρά σημεία του δέρματος
που έχουν ανάγκη extra ενυδάτωσης και όχι μόνο...
Πολυχρηστικό προϊόν, απλώνεται πολύ εύκολα μόλις το ζεστάνετε
ανάμεσα στις παλάμες σας.
 Κάνει πολύ καλή δουλειά στα σκληρά σημεία, όπως αγκώνες,
πέλματα, φτέρνες, επονύχια, γόνατα και γενικότερα όπου
νιώθετε το δέρμα σας τραχύ και έχετε ανάγκη extra ενυδάτωσης.
Το δοκίμασα και στις άκρες των μαλλιών μου για ενυδάτωση
και φινίρισμα, αλλά και για να τιθασεύσω ενοχλητικές φύτρες
που πάντα τέτοια εποχή κάνουν την εμφάνισή τους.
Το ότι είναι στερεό το βρίσκω εξαιρετικά πρακτικό για ταξίδια...
Ίσως να ένιωθα ακόμα πιο ασφαλής αν η συσκευασία του
βίδωνε και δεν ήταν "κουμπωτή", αλλά αυτό δεν θα με σταματήσει
να μπεί σίγουρα στην travel bag μου.

Ευτυχώς τα προϊόντα της σειράς Wild Argan ανήκουν
στην μόνιμη σειρά του The Body Shop,
γιατί και για εμένα ήρθαν για να μείνουν.

à bientôt bisous

*PR samples
Wild Argan Oil Rough Scrub 200ml/15.50€
Wild Argan Oil Body Butter 200ml/15.00€
Wild Argan Oil The Radiant Oil for body & hair 125ml/18.00€
Wild Argan Oil Miracle Solid Oil for body & hair 50g/8.00€
To post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό

7 σχόλια:

  1. ποσο τελεια σειρα..ανυπομονω να τη δοκιμασω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. love argan oil ειδικά στο scrub(http://allbeautytalks.wordpress.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ αγάπησα πολυ όλη τη σειρά αλλά ναι το scrub και το solid miracle oil είναι top προϊόντα!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  3. πολύ μοσχομυριστή σειρά πρέπει να είναι!! θα πάω να τα δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρέπει να μυρίζει απίστευτα...Ανυπομονώ να τη δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool