Weekly Beauty Summary #7


Γειά σας, γειά σας!!!
Η περασμένη εβδομάδα ήταν για εμένα γεμάτη εκπλήξεις,
ευχάριστες και δυσάρεστες....αλλά όλα μέσα στη ζωή είναι
χαμογελάμε και προχωράμε....
Αυτός ήταν ο συνδυασμός βάσης που έκανα και μπορώ να πω
πως αυτά τα τρία προϊόντα "έδεσαν" και το αποτέλεσμα
με άφησε ικανοποιημένη.
Το Catrice All Matt plus ανήκει πια στα αγαπημένα μου foundations επισήμως!!!
Το Catrice Allround concealer είναι αγαπημένο μου χρόνια και μου αρέσει
το ότι συνδυάζει αποχρώσεις και ανάγκες σε μια συσκευασία...
Την The Balm Sexy Mama transparente powder αν και την έχω καιρό
ξεκίνησα να την χρησιμοποιώ αυτή την εβδομάδα....
Οι εντυπώσεις που μου άφησε πολύ καλές!!!
Έχω αρχίσει και αγαπώ και το Catrice Prime & Fine face primer
γιατί για τα χρήματά του κάνει πολύ καλή δουλειά...
Τι να πω για το Too Faced Shadow Insurance???
Είναι εξαιρετικό και αυτό το καταλαβαίνω ακόμα περισσότερο
με σκιές σαν αυτές που θα σας δείξω παρακάτω....
Σαν έχω ξαναπεί και σε προηγούμενο weekly beauty summary που σας
είχα δείξει ακόμα ένα essence quad από την Dark Romance σειρά
οι σκιές αυτές έχουν ωραία χρώματα, αλλά χωρίς μια καλή βάση
θα σας απογοητεύσει η διάρκειά τους....
Οπότε η χρήση του Too Faced Shadow Insurance κάνει αυτό που πρέπει.
Είπα που λέτε να χρησιμοποιήσω και αυτά τα προϊόντα από The Balm
την περασμένη εβδομάδα και πριν καν αγγίξω το πινέλο στο The Balm Hot Mama
μου γλύστρισε από την εξωτερική συσκευασία και δείτε τι έγινε.... εδώ
αν και από τα νεύρα μου παρήγγειλα επιτόπου ένα νέο, λίγες ώρες
αργότερα ακολούθησα τις συμβουλές στων κοριτσιών στο insta και κατάφερα
να το επαναφέρω... και να το χρησιμοποιήσω κιόλας!!!TU girls!!
Αν σας συμβεί κάτι παρόμοιο breath in breath out & alcohol!!!
Το The Balm Bahama Mama είναι το ιδανικό χειμωνιάτικο bronzer
και τέλειο για κοψίματα....details on Τhe balm post....;o))
Το Tonymoly Tony Tint in Cherry Pink είναι ένα προϊόν
που το φοράω όταν δεν θέλω οι υπόλοιποι να καταλαβαίνουν πως φοράω κάτι...
Δυσνόητο??? Εξηγώ...χρωματίζει τα χείλη για ώρες και φτάνει ένα απλό lip balm
από πάνω για να δώσει την επιθυμητή λάμψη και να ανανεώσει το χρώμα....
Έχω κολλήσει όμως και με τα KIKO lipsticks και αυτή την εβδομάδα
τίμησα δεόντως το Smart lipstick Candy Rose 903.
Για mani φόρεσα το essence Dark Romance in Suede που ελπίζω να διακρίνετε
πόσο ιδιαίτερο είναι ως χρώμα και τελείωμα.
Αν και θα μπορούσα να του δώσω διάρκεια και λάμψη με το Seche Vite
ρίσκαρα και το άφησα matte....γι αυτό και χρειάστηκε να το ανανεώσω δυό φορές...
Συνεχίζω το purge project που σας είπα εδώ  και γι αυτή την εβδομάδα... 
Διάλεξα το Narciso Rodriguez For Her... musky, woody με patchouli & sandalwood.
Μυστηριώδες, πλούσιο χειμωνιάτικο...
H Beauty Summary της εβδομάδας έφτασε στο τέλος της....
Καλό υπόλοιπο Κυριακής & καλή εβδομάδα σε όλες!!!
Kisses XXX
Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

26 σχόλια:

  1. Όλα ενα κι ενα παλι! Καλά έκανες που το "συμμαζεψες" το hot mama γιατί θα ηταν πολύ κρίμα να πήγαινε χαμένο! Είναι το μονο που έχω προς το παρόν απο theBalm και μ'αρεσει πολύ! Ανυπομονω για την εν λόγω ανάρτηση! Τέλος να επισημανω ποσο πολύ ζηλεύω που δεν έχουν φτασει τα catrice εδώ.. θα τους πάρει κάνα χρονο, πφφφφ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημερούδια!!! Θα προσπαθήσω να γραφτεί σύντομα!!! Που είσαι βρε κούκλα και δεν έχουν φτάσει ακόμα τα Catrice??? Αθήνα και Θεσσαλονίκη τα έχει φερει ήδη ο Hontos από τα Χριστούγεννα..... ;o))XXX

      Διαγραφή
    2. Κρήτη είμαι! Και δυστυχώς (ή.. ευτυχώς! χεχε) Ρέθυμνο, οπότε υπάρχει πάντα χρονοκαθυστέρηση!
      Το κακό ειναι ότι δεν το πολυκουνάω κι από δω τελευταία λόγω κόρης <3 , οπότε δεν μπορώ και να τα προμηθευτώ αλλιώς.. Never mind.. Θα περιμένω! Καλή Κυριακή γλυκιά μου! :)

      Διαγραφή
    3. Mα έχει HC στο Ρέθυμνο -είμαι σίγουρη γιατί έχω ψωνίσει- να υποθέσω πως εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης δεν έχουν κάνει διανομή Catrice επαρχία έτσι....κάποια στιγμή θα φτάσουν που θα πάνε.... XXX

      Διαγραφή
    4. Εχει, όντως, απλά πέρα από την καθυστέρηση, όλα μας έρχονται και λειψά! Π.χ. στο σταντ της essence πολλά πράγματα που έχω δει ότι υπάρχουν στην υπόλοιπη Ελλάδα, εδώ δε φτάνουν ποτέ! Π.χ. Το Stay All Day 16H Long-Lasting Make-Up ή το concealer, το σφουγγαράκι τύπου beautyblender κ.α... Anyway, τα αρνητικά της επαρχίας! xxx

      Διαγραφή
    5. Καταλαβαίνω.... αλλά αν περνούσε από το χέρι μου να φύγω από την Αθήνα, πίστεψέ με πως δεν θα με κρατούσαν εδώ όλα τα catrice, essence etc του κόσμου....Απόλαυσε τα θετικά της επαρχίας που είναι πολλά... ΧΧΧ

      Διαγραφή
    6. Δυστυχώς ούτε στην Λάρισα έχουν έρθει τα Catrice και ρώτησα στο κατάστημα Hondos center αλλά από ότι μου είπαν δεν είναι στα μελλοντικά σχέδια να φέρουν αυτήν την εταιρεία! Όσο για τα υπόλοιπα προϊόντα είναι όλα φοβερά!

      Διαγραφή
    7. Εγώ πίστευα πως αφού τα έχουν Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα τα είχαν σε όλα τα καταστήματα HC, αλλά προφανώς αυτό δεν ισχύει...κρίμα... Σε ευχαριστώ πολύ!!! ;o))

      Διαγραφή
    8. Συνυπογράφω κι εγώ! Και στη Σύρο το κατάστημα έχει... ελλείψεις!!!
      ;-)
      Κατά τ' άλλα, ssssssuper ανάρτηση, Ελενάκι!!!
      Ελπίζω από 'δω και πέρα μόνο θετικά να έχουν οι εβδομάδες σου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
    9. Πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω ποιό είναι το σκεπτικό τους..... Σε ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!!!! Σε φιλώ και εγώ ΧΧΧ ;o))

      Διαγραφή
    10. BTW, να πω οτι εννοείται ότι όχι απλα ψηφιζω επαρχία, αλλά μένω εδώ συνειδητά κι ας ξέρω οτι θα μπορουσα να είχα "ανέβει" πολύ περισσότερο εργασιακά. Αυτός είναι κι ο μόνος λόγος που έχω απομακρυνθεί απο δω- δουλειά, σπουδές, επιμόρφωση και ταξίδια! Ήμουν τυχερή, επίσης, ο έρωτας της ζωης μου να είναι ντόπιος. Φαντασου, γέννημα θρέμμα κι οι δυο σε μια σπιθαμή γης (ποσο είναι το αγαπημένο Ρεθυμνακι δα;), τριγυρνουσαμε στα ίδια μέρη, κι όμως γνωριστηκαμε μόλις στα 27 μου.. :)

      Διαγραφή
    11. Η ποιότητα ζωής στην επαρχία δεν συγκρίνεται με καριέρα ούτε με το stress της Αθήνας!!! U R a lucky girl!!! Προφανώς τότε ήταν το ιδανικό timing!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  2. όλα πανέμορφα....αγαπημένη the balm!!!
    για τον ναρκισάκι δεν μπορώ να πω τίποτα...ερωτευμένη για χρόνια...
    και καλή μας εβδομάδα!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κούκλα!!! Είναι ερωτεύσιμο το Ναρκισσάκι!!!! Καλή σου εβδομάδα!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  3. όλα υπεροχα για πες τ κολπο με τ οινόπνευμα εγω περασα blush rimmel πριν καιρο επειδή επεσε κ εσπασε :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δες αυτο το video και θα καταλάβεις πόσο απλό είναι!!! Λίγο χρόνο και υπομονή χρειάζεται μόνο!!! ;o)) XXX https://www.youtube.com/watch?v=b5qK8RNtz_U

      Διαγραφή
  4. πόσο ωραία όλα??
    Τώρα θέλω να δοκιμάσω τουλάχιστον αυτά τα προϊόντα από Catrice!!
    Το makeup κάνει για λιπαρές/μικτές επιδερμίδες έτσι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ!!! Το ότι γράφει oil free νομίζω πως σημαίνει ότι προορίζεται ακριβώς γι αυτές....Εγώ έχω κανονική και δεν μπορώ να σου επιβεβαιώσω κάτι παραπάνω.... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θέλω να δοκιμάσω προιόντα από Catrice,με της Essence δεν έχω μείνει τελείως ευχαριστημένη <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα Catrice essence είναι μία εταιρεία, απλά τα Catrice είναι τα πιο προσεγμένα τους και απευθύνονται σε μεγαλύτερες ηλικίες και τα essence τα πιο οικονομικά για μικρότερες...προσωπικά και από την essence μου κάνουν κάποια, αλλά από την Catrice πολύ περισσότερα... ;o))XXX

      Διαγραφή
  7. Περιμένω κι εγώ την ανάρτηση με τα The Balm!! Έχει έκθεση σε λίγο καιρό και δεν ξέρω ποια να πρωτοδιαλέξω από την εταιρία, βγήκε και το καινούριο highlighter, άστα να πάνε χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ααα Ελενάκι τι ωραία αυτά τα mama!!!! όσο γι ατην κολώνια δεν έχω λόγια, την έχω και τα σπάει!! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απολύτως!!! Είναι στη γκάμα αυτών που μου αρέσουν πολύ!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  9. Η παλετίτσα κονσίλερ με εντυπωσίασε! Αν ήξερα να δουλεύω τόνους σίγουρα θα την δοκίμαζα!
    Για την Κικο σου έχω ξανασχολιάσει την εκτιμώ πολύ. Και επιτέλους κατάφερα να πάω ιταλία και να ψιλοεφοδιαστώ! :D
    φιλακια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τίποτα τρομερό....μια αναζήτηση στο youtube θα σου λύσει όλες τις απορίες!!! Να τα χαρείς τα KIKO σου!!! ;o))XXX

      Διαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool