Victoria's Secret Fragrance Mists & Hydrating Body Lotions Gift Set

Γειά σας γειά σας!!!
Τα προϊόντα Victoria's Secret οι περισσότερες θα τα ξέρετε...
Αν και η εταιρεία είναι παγκοσμίως γνωστή για τις σειρές
εσωρούχων που κυκλοφορεί, σίγουρα θα έχετε προσέξει 
και τις σειρές αρωμάτων και γενικότερα περιποίησης σώματος
 ειδικά  όσες παρακολουθείτε videakia στο youtube
από Αμερικανίδες που τα παρουσιάζουν συχνά πυκνά...
Σήμερα θα σας μιλήσω για το 

Victoria's Secret

 Fragrance Mist Hydrating Body Lotion Gift Set

που περιέχει 3 ζευγάρια από body mists & body lotions σε συσκευασίες
των 60ml το καθένα
Ας δούμε όμως κάθε άρωμα ξεχωριστά.....
LOVE SPELL
Περιέχει ροδάκινο, άνθη κερασιάς & γιασεμί.
Η προσωπική μου άποψη είναι πως υπερισχύει το ροδάκινο
έναντι των υπολοίπων.
Είναι αυτό που μου άρεσε λιγότερο από τα τρία αν και το θεωρώ 
ένα καθαρά ανοιξιάτικο άρωμα.
Παραείναι γλυκό για τα γούστα μου και ειδικά
αμέσως μετά τον ψεκασμό η υπερβολική γλύκα που βγάζει με χαλάει.
Εγώ το προτιμώ όταν εξατμίζεται και αρχίζει να πικρίζει.
PURE SEDUCTION
Περιέχει πεπόνι, δαμάσκηνο και freesia.
Είναι φρουτώδες και μοιάζει αρκετά με το Love Spell αλλά είναι πιο γλυκό.
Θα το λατρέψετε ή θα το μισήσετε.
Η άποψή μου είναι πως ταιριάζει περισσότερο σε νεαρές ηλικίες
που συνήθως αγαπούν τα γλυκά αρώματα.
Το άρωμά του το θεωρώ καλοκαιρινό  αν και εμένα
τα γλυκά αρώματα τις ζεστές μέρες δεν μου αρέσουν.
AMBER ROMANCE
Περιέχει μαυροκέρασο, creme anglaise, βανίλια & σανταλόξυλο.
Είναι το αγαπημένο μου για χειμώνα από τα τρία.
Το ζεστό άρωμά του ταιριάζει υπέροχα με κρύο καιρό και βροχερές μέρες...
Λατρεύω επίσης να ψεκάζω με αυτό το μαξιλάρι μου,
με χαλαρώνει και με ηρεμεί απίστευτα!!!
Στο δικό μου δέρμα υπερισχύει το σανταλόξυλο που αγαπώ!!!
Σίγουρα θα το ξαναπάρω σε μεγαλύτερη συσκευασία.

Τα παραπάνω ισχύουν σε ότι αφορά τα αρώματά τους
και για τα γαλακτώματα σώματος.
Από  ενυδάτωση είναι αποτελεσματικά δεν αφήνουν
λιπαρότητα και στεγνώνουν αρκετά γρήγορα.
Από διάρκεια αρώματος μην περιμένετε να φορέσετε 
μόνα τους τα body mists και να μείνετε αρωματισμένη όλη την ημέρα.
Αν έχετε όμως στην κατοχή σας και τα αντίστοιχα body lotions
σαφώς και η διάρκειά τους θα είναι μεγαλύτερη.
Αν και εγώ ακόμα και αν τα φοράω συνδυασμένα 
θα χρειαστεί να ψεκαστώ ξανά και ξανά κατά
την διάρκεια της ημέρας για να μπορώ να τα μυρίζω...
Εγώ τα αγόρασα από το κατάστημα της Victoria's Secret
στο Ελευθέριος Βενιζέλος που βρίσκεται στην ζώνη
ελεύθερης πρόσβασης και μου κόστισαν 26ευρώ.
Αν δεν έχετε αγοράσει και χρησιμοποιήσει ποτέ προϊόντα
Victoria's Secret τα θεωρώ πολύ καλή ευκαιρία να τα πρωτοδοκιμάσετε
σε παρόμοια μικρή συσκευασία, καθώς έτσι θα μπορέσετε
να κατασταλάξετε ποιό σας ταιριάζει και σας αρέσει καλύτερα.
Εκτός αυτού όμως, τα 60ml είναι ιδανικά για την τσάντα ή κάποιο ταξίδι....
Αυτά για σήμερα...θα τα πούμε σύντομα...
Kisses XXX
Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

13 σχόλια:

  1. Εχω και εγώ κάποια από αυτά τα Mists και μία body lotion που υπεραγαπώ! ειδικά ανοιξη καλοκαιρι τα τιμώ δεοντως!! Πολύ ωραία παρουσίαση όπως πάντα κορίτσι!!
    πολλά φιλια και καλό σαβκο!
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ενδιαφέροντα προιόντα... η τιμή αφορά το ένα;;; θα ήθελα να δοκιμάσω το τελευταίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω το τελευταίο!!! η τιμή του ποια είναι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα 26€ είναι η τιμή του set στο Ελ.Βενιζέλος... Τα συγκεκριμένα ήταν συσκευασμένα όλα μαζί υπάρχουν όμως μεμονωμένα σε 125 και 250ml αν θυμάμαι καλά...τιμές δεν ξέρω όμως.... ;o))XXX

      Διαγραφή
  4. Αχ! Μοσχομύρισε ο τόπος!
    Τρέλανέ μας λέμε!
    ;-)
    Καλό Σαββατοκύριακοοοο!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχα ότι μπορώ κάνω!!!! Καλό Σαββατοκύριακο κούκλα!!! ;o)) XXX

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία προϊόντα ! Και δεν το ήξερα ότι υπάρχει μαγαζί ελεύθερης πρόσβασης στο αεροδρόμιο ..μια καλή ιδέα για να το προμηθευτούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σε βγάλει ο δρόμος προς τα εκεί δες τα από κοντά...;o))XXX

      Διαγραφή
  6. Μετά την περιγραφή σου νιώθω σαν να τα έχω μυρίσει ήδη, αν και δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κάτι από VS. Αυτό μου αρέσει σε σένα, με ταξιδευεις σε καινούργια κ άγνωστα προϊόντα για μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι, με τιμάει αυτό που λες!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  7. Α δεν ήξερα οτι έχει και άλλα προϊόντα!
    Ωραίος συνδυασμός αρωμάτων, κρίμα που δεν κρατάνε πολύ. Αλλά για ένα γρήγορο φρεσκάρισμα είναι οτι πρέπει!
    Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πιο πολύ για τα εσώρουχα και τα μαγιώ είναι γνωστή η εταιρεία....απλά στο you tube γίνεται χαμός με τα body mists....και έτσι ακούγονται πιο πολύ!!! Όπως το λες για φρεσκάρισμα κατά την διάρκεια της ημέρας είναι πολύ καλά!!! ;o)) XXX

      Διαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool