Weekly Beauty Summary #4


Γειά σας, γειά σας!!!
Θα παρατηρήσατε και εσείς φαντάζομαι,
πως η περασμένη εβδομάδα μόνο Ιανουάριο δεν θύμιζε...
σχεδόν ανοιξιάτικη ήταν...
Δεν ξέρω εσείς αλλά εγώ θέλω πίσω τον Χειμώνα....
όπως τον θυμάμαι...Με μπερδεύει αυτός
ο καιρός και με αποσυντονίζει...
Τέλος πάντων...πάμε στα δικά μας....

 Νέες είσοδοι στην καθημερινή μου ρουτίνα περιποίησης 
ακόμα δύο προϊόντα της L'oreal από την σειρά
Skin Perfection που δοκιμάζω αυτόν τον καιρό...
Το Skin Perfection Advanced Correcting Serum*
για τελειοποίηση της επιδερμίδας
που το χρησιμοποιώ πριν την ενυδατική της ίδιας σειράς,
αλλά και η Skin Perfection BB cream 5 in 1* που δοκίμασα 
χωρίς foundation αυτή την εβδομάδα για να αποφανθώ
αν μου ταιριάζει ή όχι... Θα σας πω με λεπτομέρειες
πως μου φάνηκε, όπως και τα υπόλοιπα προϊόντα
όταν θα είμαι έτοιμη...
Και ενώ αρνήθηκα πεισματικά την χρήση foundation ήθελα
λίγο παραπάνω κάλυψη στην περιοχή των ματιών 
και σε αυτό με βοήθησε το Camouflage by Catrice 
που αν και έχει δημιουργήσει ανάμεικτα συναισθήματα
εμένα με καλύπτει και μου ταιριάζει...
Έκρινα απαραίτητη την πούδρα για σετάρισμα μετά την bbcream
και χρησιμοποίησα την Maybelline Fit me in 120 
γι αυτό το σκοπό...η οποία δεν είναι το καλύτερό μου
αλλά κάποια στιγμή πρέπει να τελειώσει...
Αυτή την παλετίτσα από την essence την αγόρασα πιο
πολύ για τον συνδυασμό χρωμάτων που έχει...
Είναι από την σειρά Dark Romance και δεν ξέρω αν 
έχει έρθει εδώ...Φοβερή απόδοση χρώματος δεν έχουν
οι σκιές και έτσι τους είναι απαραίτητη η eyeshadow base.
  Εγώ πειραματίστηκα με το Prime & Fine by Catrice
ως βάση και το αποτέλεσμα ήταν καλό όσο
αφορά την ένταση χρώματος ....
Όσο για διάρκεια θα μπω σε λεπτομέρειες όταν θα γράψω
αναλυτικά για την βάση... ελπίζω σύντομα....
 Από την Dark Romance σειρά της essence και το
velvet mousse blush που φόρεσα αρκετά...
Το ξέρω πως είναι τρομακτικό ως χρώμα αλλά
με καλό άπλωμα έχει όμορφο αποτέλεσμα....
Για λάμψη χρησιμοποίησα το δωράκι της φίλης μου 
Μυρόνας γνωστή στο πανελλήνιο και όχι μόνο ως Smugnificent...
Πρόκειται για ένα multicolour highlighter από την limited edition
σειρά Celtica by Catrice, που αφήνει διακριτική λάμψη 
χωρίς υπερβολές και μου αρέσει πολύ!!!
Άρωμα της εβδομάδας το Crystal Noir By Versace
το οποίο ούτε που θυμάμαι πόσες φορές το έχω αγοράσει 
από το 2004 που πρωτοκυκλοφόρησε....
Χειμωνιάτικο, spicy woody με ίσως την μεγαλύτερη
διάρκεια από τα αρώματα που έχω σε εμένα.

Με αυτή την χειμωνιάτικη μυρωδιά κόντρα στον ανοιξιάτικο καιρό
σας αφήνω γι αυτή την εβδομάδα...
Ραντεβού την άλλη Κυριακή...
Kisses XXX

Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

28 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέροντα μου φαίνονται όσα χρημοποίησες Έλενα! :)
    Περιμένω review για τη βάση σκιών της Catrice!
    Υ.Γ.: Στην πανέμορφη Θεσσαλονίκη μας χιονίζει, οπότε κάτι μου λέει ότι ο "χειμώνας" επιστρέφει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!!! χαχχχαχα το έμαθα τυχερές και ζηλεύω!!! Ελπίζω να μας θυμηθεί και εδώ.... ;o))XXX

      Διαγραφή
  2. Κάποια τα έχω δοκιμάσει.. κάποια τα δοκιμάζω.. και αυτό το highlighter με πεθαίνει!!!!!! Το ΘΕΛΩ!!! Πόσο όμορφο..
    Πολύ ωραία παρουσίαση Έλενα και πολύ καλές οι επιλογές σου! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το άτιμο!!! Να είναι καλά η Smug που φρόντισε να το αποκτήσω!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  3. Χμμμ... Σου αφήνω μπόλικη βροχή και ως αντάλλαγμα χαζεύω ξανά και ξανά το υπέροχο post σου!
    (Και ειδικά το κομμάτι "Crystal Noir")
    ;-)
    Φιλάκια πολλά, Ελενάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxxaxa Σε ευχαριστώ πολύ για την βροχή Ιωαννίτσα μου!!! Να το δοκιμάσεις με την πρώτη ευκαιρία....αν θυμάμαι καλά είναι κοντά τα γούστα μας στα αρώματα... ;o))XXX

      Διαγραφή
  4. έδειξες πολύ ενδιαφέροντα προϊόντα :) Ανυπομονώ να πεις την άποψή σου για τη bb της loreal! Έχω μικτό προς λιπαρό δέρμα (λιπαρό στη ζώνη Τ και κανονικό στα υπόλοιπα μέρη) και είμαι ανάμεσα σε αυτή και την bb garnier για τις λιπαρές επιδερμίδες. χμ :/
    Το ρουζ της essence το φοβήθηκα μπορώ να πω και δεν το πήρα ποτέ :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από bb creams της Garnier έχω δοκιμάσει την πρώτη και την Ambre Solaire bbcream αυτή τη βρίσκω καλύτερη ως προς την κάλυψη κ.α. Δεν έχω όμως δοκιμάσει την Garnier matte για λιπαρές επιδερμίδες, αλλά έχω διαβάσει σε κοπέλες με παρόμοιο τύπο επιδερμίδας με το δικό σου πως είναι πολύ καλή.
      Προτείνω δείγματα και από τις δύο το πιο ασφαλές!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
    2. ...και όμως με καλό σβήσιμο το essence δεν είναι κακό... δίνει αναψοκοκκίνισμα....

      Διαγραφή
  5. Ο καιρός έχει τρελαθεί!! Η bb cream της L'Oreal εμένα μου άρεσε πολύ και δεν το περίμενα!! Μετά το ποστ σου θέλω το concealer της Catrice! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως!!! Οι πρώτες μου εντυπώσεις καλές είναι...έχω όμως 2 θεματάκια που το ψάχνω ακόμα μήπως είναι μόνο δικά μου.... Είναι καλό να το δεις.... ;o))XXX

      Διαγραφή
  6. Τι θεματάκια; Για πες μου μήπως μπορώ να σε βοηθήσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει γρήγορη απορρόφηση κάτι που όταν βιάζομαι είναι disadvantage, αλλά την δοκιμάζω με διαφορετικούς τρόπους εφαρμογής και ποσότητας και νομίζω πως είμαι κοντά στο να καταλήξω....

      Διαγραφή
    2. Σε εμένα δεν το κάνει αυτό! Να μας κάνεις review και να μας πεις τους τρόπους εφαρμογής που δοκίμασες! :) Εγώ το βάζω συνήθως με το expert face brush από RT! x

      Διαγραφή
    3. Εννοείται πως θα τα πω όλα!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  7. πολύ θέλω να δοκιμάσω catrice!
    πολύ ωραίο ποστ!
    σου εχω κάνει και tag http://mitsakicherryblossom.blogspot.gr/2014/01/sweater-weather-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Είμαι όμως τόσο απαράδεκτη με τα tags θα προσπαθήσω πάντως...;o))XXX

      Διαγραφή
  8. Χμμμ μετά το post σου ψήνομαι πολύ για catrice και θα τα δοκιμάσω!!Όσο για τον καιρό έλα να τον ανταλλάξουμε με το χιονισμένο μας καιρό εδώ ψηλά,μια χαρά ήταν ο ανοιξιάτικος ειδικά αν έχεις και δουλειές....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ δεν αντιλέγω πως εξυπηρετεί για πολλούς και διάφορους λόγους, αλλά δεν το βρίσκω φυσιολογικό να φοράω ανοιξιάτικα Γενάρη μήνα..... αυτό. Μακάρι να μπορουσα και θα ερχόμουν τρέχοντας!!! ;o)) XXX

      Διαγραφή
  9. Θα περιμένω να δω review για την bb και τον ορό!!!!!
    Η σειρα της essence εχει ερθει Ελλάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. xaxxxa προσπαθώ μωρέ, αλλά δεν φαντάζεσαι τι έχω...προσπαθώ να επικεντρωθώ στα επείγοντα... ;o))XXX

      Διαγραφή
  11. πολύ γέλασα με το mousse blush! χαχα... ε, είναι τρομακτικό η αλήθεια σε πρώτη όψη!! αλλά αφού λες πως στρώνει καλά και δεν έχει έντονο αποτέλεσμα, μπορεί και να το δοκιμάσω! :) φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι !!! Η αλήθεια είναι πως τρομάζει χαχαχαχ. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να το βρείς γιατί ήταν L.E. η Dark Romance σειρά αλλά όντως το αποτέλεσμά του δεν έχει καμία σχέση με αυτό που βλέπεις στο jar... ;o))XXX

      Διαγραφή
  12. Τη bb cream, και το camouflage τα έχω και τα λατρεύω!μου φάνηκαν ωραίες και οι σκιές της essence!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι σκιές της essence είναι λίγο ξηρές για τα γούστα μου, αλλά ο συνδυασμός χρωμάτων μου άρεσε... ;o))XXX

      Διαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool