♛Keep calm and tell me....WitchCraft In Progress + Giveaway


Γειά σας, γειά σας!!!
Σήμερα στο ♛KEEP CALM AND TELL ME...
φιλοξενώ την Witch Craft In Progress aka Natasha... ή Rock n' Rolla
Ελάτε να τη γνωρίσουμε...
Πόσο καιρό ασχολείσαι με χειροποίητες  κατασκευές?
Tι σε ώθησε να ασχοληθείς με αυτές?        
Καταρχήν να πω ότι όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, πάντα κάτι έφτιαχνα με τα χέρια μου!
Με τα κοσμήματα και τα αξεσουάρ , σε πιο επαγγελματικό επίπεδο άρχισα να ασχολούμαι εδώ και 4 με 5 χρόνια περίπου!
Αυτό που με ώθησε ήταν πρώτον το  γεγονός ότι δεν έβρισκα στο εμπόριο αυτό που είχα στο μυαλό μου και δεύτερον η ανάγκη μου να φοράω κάτι που θα το έχω φτιάξει εγώ + θα είναι μοναδικό.
Είναι το χόμπυ σου ή η βασική σου απασχόληση?    
Μακάρι να ήταν η κύρια απασχόλησή μου το να φτιάχνω κοσμήματα + να ζωγραφίζω..αλλά όχι!!Είμαι μια θεολόγος σε ανεργία , που τώρα  κάνει μαθήματα αγγλικών και  σεμινάρια πολυμερικού πηλού για παιδάκια!Αγαπώ και τα δυο πάρα πάρα πολύ πάντως! 
Από που αντλείς τις ιδέες των δημιουργιών σου?    
Με εμπνέει πολύ η μόδα, τα χρώματα, οι άνθρωποι( πολλές φορές βλέπω έναν άνθρωπο κ φτιάχνω στο μυαλό μου αυτό που θα ήθελα να φοράει), οι εποχές, η διάθεσή μου..πάρα πολλά πράγματά!
Από τα υλικά που χρησιμοποιείς ποια είναι τα αγαπημένα σου?  
Αγαπημένα υλικά!!Θα έλεγα ο πολυμερικός πηλός, γιατί είναι τόσο πολυδιάστατος και πολυχρηστικός που δεν το φαντάζεται κάνεις  και το υγρό γυαλί γιατί είναι πανέμορφο και δίνει υπέροχο βάθος στις δημιουργίες σου!
Ξεκινάς μια δημιουργία σου έχοντας στο μυαλό σου ήδη την τελική εικόνα αυτού που φτιάχνεις ή σε οδηγούν τα υλικά?   
Όταν ξεκινάω να φτιάξω κάτι , στο μυαλό μου έχω ακριβώς αυτό που θέλω να βγει σαν αποτέλεσμα είτε αυτό είναι κόσμημα , αξεσουάρ είτε σκίτσο ή πίνακας !Μετά θα σκεφτώ με ποια υλικά θα δημιουργήσω. Συμβαίνει βέβαια και το να ξεκινήσω κάτι πολύ συγκεκριμένο και  στην πορεία να αλλάξει, να παίξω λίγο με τις λεπτομέρειες και να μεταμορφωθεί σε κάτι άλλο !
Έχω δει  πως δίνεις μεγάλη σημασία στη λεπτομέρεια ,αναρωτιέμαι πόσο χρονοβόρο και κοπιαστικό είναι αυτό?   
Πολύ!!Ειδικά αν θέλεις η δουλειά σου να είναι ποιοτική και ο άνθρωπος που θα πάρει στα χέρια του μια δική σου δημιουργία να είναι χαρούμενος και ικανοποιημένος , θα πρέπει να προσέχεις και την παραμικρή λεπτομέρεια!Έχω περάσει άπειρες ώρες πάνω στο τραπέζι εργασίας μου , με απλωμένα γύρω μου κοπίδια , νυστέρια, πλαστές ,κόλλες όλων των ειδών, αναθυμιάσεις που θα ζάλιζαν κ την Πυθία γιατί θέλω η δουλειά μου να με κάνει περήφανη κ όχι να ντρέπομαι! Ο κόσμος που δεν ασχολείται με την κατασκευή κοσμημάτων δεν ξέρει ότι για κάτι τόσο μικρό και ίσως για μερικούς απλό, ο δημιουργός του θυσίασε ώρες ! Άρα ναι ο,τι χειροποίητο είναι και κουραστικό και χρονοβόρο αλλά σίγουρα το αξίζει!!
Το να απασχολείς τα χέρια σου και το μυαλό σου εκτός από το να σου δίνει την ικανοποίηση της δημιουργίας είναι μέσο έκφρασης?   
Για μένα που είμαι καλλιτεχνική φύση, το να απασχολώ τα χέρια μου + να δημιουργώ ήταν πάντα το μόνο  μέσο που είχα  για να εκφραστώ!Η χαρά της δημιουργίας είναι δευτερεύουσα γιατί προέχει η ανάγκη προσωπικής έκφρασης!Αλλά πιστεύω ακράδαντα ότι το να δημιουργείς γενικά , είναι ψυχοθεραπεία είναι λύτρωση, είναι μια βαλβίδα αποσυμπίεσης που σε χαλαρώνει και σε κάνει να περνάς καλά με τον εαυτό σου!Και αυτό που λέω συνήθως είναι ότι ίσως πρέπει περισσότεροι άνθρωποι να ασχοληθούν με κάτι τέτοιο,έχουν δεν έχουν κλίση, γιατί μονό καλό θα τους κάνει!Άσε που θα ανακαλύψουν τα κρυμμένα τους ταλέντα!!
Δεν ξέρω αν συμφωνείς ...αλλά τελευταία βλέπω μια στροφή προς το χειροποίητο που νομίζεις ότι οφείλεται?    
Συμφωνώ!Το βλέπω και εγώ και χαίρομαι γιαυτό!Πιστεύω ότι είναι λίγο μόδα , είναι και η κρίση στην Ελλάδα που έχει στρέψει πολλούς συνανθρώπους μας στο χειροποίητο προϊόν! Αλλά ίσως τελικά να σημαίνει ότι ο κόσμος έχει αρχίσει να ανακαλύπτει τα πλεονεκτήματα του χειροποίητου, την μοναδικότητα κάθε πράγματος  αντί της μαζικής παραγωγής, τον έλεγχο των συστατικών αν μιλάμε για τρόφιμα ή καλλυντικά(που τρελαινομαι) ακόμα και την ανάγκη να στηρίξει τοπικούς παραγωγούς ή δημιουργούς αντί πολυεθνικές και μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων!Είναι σε κάθε περίπτωση μια θετική αλλαγή!!
Που μπορούμε να βρούμε δημιουργίες σου?    
Θα βρειτε τις δημιουργίες μου στο προσωπικο μου blog με το συντομο τιτλο http://witchcraftinprogress.blogspot.gr/  
δηλαδη "Μαγικά σε εξελιξη"!!

Κάτι τελευταίο.....Πως σου φάνηκε η εμπειρία της συνέντευξης αυτής???
EmojiΑααχ..η συνέντευξη!΄Ηταν φοβερη εμπειρία!
Αισθάνεσαι πολύ famous + important ε?!!
Εγώ αν με ρωτάς κάπου βαθειά μέσα μου πάντα  ήξερα ότι θα έρθει  μια μέρα που  θα δώσω συνέντευξη!χαχαχαχαχα! 
Θέλω να σε ευχαριστήσω πάρα πολύ που με φιλοξένησες στο blog σου και είχα έτσι την ευκαιρία να μιλήσω για την δουλειά μου + για μενα!
Σε φιλώ!! 
Eγώ σε ευχαριστώ πολύ Naτάσσα που μας έδωσες την ευκαιρία να σε γνωρίσουμε
μιλώντας μας για την δουλειά σου
Αλλά, δεν τελειώσαμε εδώ...
Here are two gifts for you!!!
Η Νατάσσα πολύ ευγενικά διαθέτει δύο πολύ όμορφες
χειροποίητες δημιουργίες της για δύο τυχερές από εσάς!!!
Το πρώτο δώρο είναι μία καρφίτσα και το δεύτερο ένα ζευγάρι σκουλαρίκια


Για να πάρετε μέρος συμπληρώστε την φόρμα που ακολουθεί
μέχρι τις 29/10 23:59
Καλή σας τύχη!!!

8 σχόλια:

  1. Τι υπέροχα πράγματα!Φαίνονται πολύ καλοφτιαγμένα!Μπράβο Νατάσσα,καλές δημιουργίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελενακι!!Ειμαι ενθουσιασμενη για οολο αυτο!!Αν δεν εκανα κ αυτο το ορθογραφικο με τον πυλο!Ειναι πηλος!!πολυμερικος πηλος!!καλη επιτυχια σε ολες!! :-))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Rock n' Rolla χαχχαχ χαίρομαι τόσο που το ευχαριστήθηκες!!!! Το είχα διορθώσει στη μια παράγραφο αλλά μου ξέφυγε στην άλλη...αλλά οκ δεν τρέχει και τπτ ένα ορθογραφικό ήταν τώρα είναι οκ!!! Φιλιά ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπραβο κοριτσια!!! τελεια τα δωρακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ομορφα τα δωρακια! Ευχαριστουμε!
    Εχω κανει ενα λαθος στη φορμα συμμετοχης! Εκει που γραφει να αφησω το gfc ονομα που εκανα εγγραφη στη σελιδα Witch Craft In Progress ειναι Ελίνα Σχοιναράκη και οχι Elina Sxoinaraki, οπως εγραψα. Συγνωμη για την αναστατωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Elina S μην ανησυχείς το διόρθωσα ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστούμε! Υπέροχες δημιουργίες! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool