GARNIER HYDRA MATCH


Γειά σας, γειά σας!!!
Σήμερα θα ξεκινήσω κάπως ανορθόδοξα και θα σας εξηγήσω
γιατί διάλεξα marshmallows aka ζαχαρωτά για background...
Η απάντηση είναι, πως μόλις είδα τις 4 νέες κρέμες
Hydra Match της Garnier αυτά μου ήρθαν στο μυαλό!!!
Δεν βγάζουν μια γλύκα τα χρώματα των συσκευασιών???
Πάμε τώρα να σας πω για το περιεχόμενο....
Hydra Match PEAUX NORMALES 'A MIXTES*
Είναι μια κρέμα καταπραϋντική, κατάλληλη για κανονικές προς μεικτές 
επιδερμίδες και για όσες τις προβληματίζει η λιπαρότητα στην 
ζώνη Τ. Έχει απαλό αλλά αντιληπτό άρωμα και απορροφάται αμέσως.
Δεν μου άφησε λιπαρότητα και μου άρεσε που η υφή της 
και το αποτελεσμά της (λείανση), θυμίζει έντονα face primer 
κάτι που την κάνει ιδανική ως βάση για maquillage.
Βασικό συστατικό της ο μπλέ λωτός, χρώμα της το απαλό γαλάζιο.
Hydra Match PEAUX SECHES 'A TRES SECHES*
Πολύ πιό βαριά σύνθεση από την προηγούμενη 
και είναι απόλυτα λογικό αφού απευθύνεται σε ξηρές ως πολύ ξηρές επιδερμίδες.
Με την πρώτη εφαρμογή θα καταλάβετε πως ενυδατώνει,
 καταπραύνει και θρέφει απίστευτα πολύ!!!
Σε εμένα "έπεσε" βαριά, γι αυτό και την φόρεσα κάποιες φορές 
βράδυ στη φάση της δοκιμής. 
Αφήνει το πρόσωπο ενυδατωμένο και απαλό.
Βασικό συστατικό της το έλαιο καμέλιας, χρώμα της το ροζ.
Hydra Match COMBINATION TO OILY SKIN*
Απευθύνεται σε λιπαρές και μεικτές επιδερμίδες.
Στόχος της η επαρκής ενυδάτωση αλλά με matte τελείωμα.
Δεν ήταν κατάλληλη για το δικό μου τύπο επιδερμίδας
αλλά απορροφάται αμέσως και δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας.
Βασικό συστατικό της το πράσινο τσάι χρώμα της το πράσινο.
Hydra Match DULL AND TIRED SKIN*
Με gel υφή, μου θύμισε έντονα ένα serum με vitamin C, που χρησιμοποιούσα...
Προορίζεται για θαμπές και κουρασμένες επιδερμίδες.
Αφήνει την επιδερμίδα απαλή και λαμπερή.
Το απαλό άρωμά της μου ήταν πολύ ευχάριστο.
Βασικά συστατικά της τα εσπεριδοειδή, χρώμα της το σωμόν.

Σε εμένα από τις παραπάνω μου ταίριαξαν περισσότερο
η γαλάζια και η σωμόν.
Είναι αυτές που μπορώ να χρησιμοποιήσω για να συνδυάσω
ενυδάτωση+λείανση &ενυδάτωση+λάμψη αντίστοιχα.
Πιστεύω, πως αυτά που κάνουν για τα 6.49€
που κοστίζουν είναι υπεραρκετά.
Οικονομικές,  αποτελεσματικές και χωρίς parabens!!!
Well done Garnier!!!
Αυτά για σήμερα...θα τα πούμε σύντομα...
Kisses XXX
*PR samples
Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

19 σχόλια:

  1. χμ από το review σου και μένα νομίζω η γαλάζια και σομόν μου φαίνονται οι πιο ενδιαφέρουσες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο review!
    Πήρα την πράσινη από το zampple (αλλά ήταν σε σωληνάριο ίδιο με τη bb) και σε μένα τουλάχιστον μόνο ματ αποτέλεσμα δεν είχε :/
    πάντως θέλω να δοκιμάσω και τη γαλάζια, μήπως αυτή μου ταιριάζει καλύτερα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @smugnificent για τα λεφτά τους είναι μια χαρά!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Anastasia xmmm σε σωληνάριο??? νόμιζα πως κυκλοφορούν μόνο σε βαζάκι στην Ελλάδα... Για την πράσινη επειδή έχω κανονική επιδερμίδα δεν μπόρεσα να γράψω τίποτα παραπάνω από το ότι δεν μου άφησε λιπαρότητα αλλά αυτό για τον δικό μου τύπο είναι λογικό. Ίσως κυκλοφορήσουν δείγματα και έτσι μπορέσεις να δοκιμάσεις πριν την αγορά... Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ είμαι στη ροζ...και προς το παρών μου έχει αφήσει καλές εντυπώσεις. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑνώνυμοςΙουνίου 23, 2013

    πολυ ωραιο το ποστ σου...σιγουρα θα δοκιμασω την μπλε μαλον αλλα δεν τα εχω πετυχει ακομα στα σουπερ μαρκετ...ισως να μην κοιταξα καλα γιατι βολευτικα με τα προιοντα τησ bioten.συνεχησε να γραφεις review παντα τα διαβαζω!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελειο το background μιαμ! Δεν τις εχω δοκιμασει αλλα σκεφτομουν να παρω εδω και καποιο καιρο, και μενα η γαλαζια και η σωμον πιστευω θα μου ταιριαζουν αλλα ακομα πιο πολυ η γαλαζια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Marie την είχες πάρει από zampple αν θυμάμαι καλά...ήταν σε βαζάκι ή σε tube??? ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Thank U @anonymous !!! Θα το εκτιμούσα πολύ αν χρησιμοποιούσες ονοματάκι την επόμενη φορά...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Kate Letivaki xaxxaxa ναι!!! Είναι candy candy yum yum!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα είναι όντως σα ζαχαρωτά τα χρώματα!! Υπέροχα και τα αρώματα και οι διαφορετικές υφές.
    υ.γ. την πράσινη την είχα πάρει κι εγώ από το zampple σε σωληνάριο και αναρωτιόμουν σε τι συσκευασία θα κυκλοφορήσουν τελικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι τελειες που ειναι!!!! Μου ρχεται να τις φαω!!! :P θα παω να παρω την πρασινωπη γιατι εχουν και τελεια τιμη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @NatalieDouka στο εξωτερικό σε tubes κυκλοφορούν, ίσως χρησιμοποίησαν και εδώ tubes για το promotion... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @eleni k νομίζω πως σε αυτή είσαι Ελενάκι... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω την μπλε και τη σωμον! μου φανηκαν πολυ ενδιαφέρον! ωραίο post! ευχαριστούμε για τις πληροφορίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. poluuuuuuu eparkes kai enimerwtiko review!!
    ara nomizw ki emena autes oi 2 tha tairiaxoun sto derma mou! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και εμένα η γαλάζια κ η σομον μου άρεσαν καλύτερα στην επιδερμιδα μου...τέλειο review όπως πάντα κοριτσαρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑνώνυμοςΜαΐου 21, 2014

    Περιέχει καφεΐνη το μπλε βαζάκι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tα συστατικά που βρήκα ψάχνοντας γιατί η κρέμα δεν συνοδευόταν από κουτί και δεν υπάρχουν ούτε στο site είναι Garnier Moisture Match Start a Fresh Hydrating Cream contains:
      Aqua/Water, Glycerin, Cyclohexasiloxane, Isononyl Isononanoate, Caprylic/Capric Triglyceride, Butylene Glycol, Cetyl Alcohol, Stearyl Dimethicone, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Strearyl Alcohol, Peg-8 Stearate, Synthetic Wax, Acer Saccharinum Extract/ Sugar Maple Extract, , Ammonium Polyacryldimethyltauramide, Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Camellia Sinesis Leaf Extract, Caprylyl Glycol, C1 42090/ Blue 1, C1 60730/ Ext. Violet 2, Citronellol, Dimethicone, Dimethiconol, Disodium EDTA, Limonene, Linalool, Mannose, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Palmitic Acid, Peg-100 Stearate, Phenoxyethanol, Prunus Persica Kernel Oil/ Peach Kernel Oil, Silica, Sodium Dextran Sulfate, Sodium Hydroxide, Triethanolamine, Parfum/Fragrance.


      Read more: http://www.chemistdirect.co.uk/garnier-moisture-match-start-a-fresh-hydrating-cream/prd-2t6#ixzz32J4ZlIZg

      Διαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool