GENOVATE by bioten




Γειά σας, γειά σας!!!
Σήμερα θα σας μιλήσω για τρία προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει αρκετό καιρό
και ήδη σας τα έχω δείξει στο April in Pics post... 
Πρόκειται για τρία προϊόντα της εταιρείας bioten από τη νέα της σειρά
GENOVATE βασισμένη στο RESISTEM™, ένα φυσικό συστατικό προερχόμενο από καλλιέργειες βλαστοκυττάρων του φυτού Globularia Cordifolia, το οποίο διεγείρει και προστατεύει τους αντιγηραντικούς μηχανισμούς του δέρματος, δρώντας σε 3 επίπεδα:
1. Αποβάλει τις  τοξίνες 2. Επιμηκύνει τη ζωή των κυττάρων 3. Αναγεννά τους ιστούς

 GENOVATE Antiageing  Regenerating Eye Serum*


Είναι ένα Serum για την περιοχή των ματιών που υπόσχεται 
αντιγήρανση και ανανέωση.
Ωραία πρακτική και φυσικά πιο υγιεινή συσκευασία με pumb.
Λουλουδένια μυρωδιά που χάνεται μετά την εφαρμογή 
αλλά προσωπικά μου ήταν πολύ ευχάριστη.
Πολύ ελαφριά υφή και με χαροποίησε ιδιατέρως που δεν είναι 
gel όπως είναι συνήθως τα serums...
Ξέρω πως πολλές τα προτιμάτε, αλλά εγώ προτιμώ τις κρέμες για την 
περιοχή των ματιών καθώς τα gels μου αφήνουν στεγνή αίσθηση...
Καθόλου λιπαρό, με άμεση απορρόφηση δεν με δυσκόλεψε καθόλου
ακόμα και αν έκανα το maquillage μου απευθείας μετά την εφαρμογή.
Μαύρους κύκλους, πρηξιματάκια και ρυτίδες δεν έχω για να
σας επιβεβαιώσω την αποτελεσματικότητά του σε αυτά...
Αλλά η ενυδάτωση, η απαλότητα και το ξεκούραστο
βλέμμα που είχα με ικανοποίησαν απόλυτα...
Η συσκευασία της αντλίας είναι υπέροχη σκέψη, μόνο που χρειάζεται
προσοχή και πρέπει να κάνετε μισό πάτημα για να ελέγχετε την ποσότητα.
Θα προτιμούσα διάφανη την συσκευασία αν όχι από γυαλί
αν και θα κέρδιζε extra points πολυτέλειας , 
τουλάχιστον από διάφανο πλαστικό για να μπορώ να βλέπω
την ποσότητα που απομένει...
Ναι...νομίζω η αλλαγή σε διάφανη συσκευασία pumb
θα ήταν τέλεια διόρθωση στην ήδη υπάρχουσα πολύ εξυπηρετική για ταξίδια....
Μου άρεσε πολύ και με την πολύ καλή τιμή του στα 12,95€/15ml 
ανταγωνίζεται επάξια αντίστοιχα προϊόντα high end brands...
GENOVATE Antiageing & Regenerating 
Day Cream spf 15*

Κρέμα ημέρας με spf 15. Με συσκευασία pumb και αυτή...
Μου άρεσε το άρωμά της που το μύριζα λίγο παραπάνω απο το serum
αλλά μου ήταν επίσης ευχάριστο...
Εμφανής η ενυδάτωση μετά την χρήση άφηνε το πρόσωπό μου ιδιαίτερα απαλό...
Δεν εντόπισα λιπαρότητα, δεν ξέρω όμως  αν θα συμφωνούσαν μαζί μου
όσες έχουν λιπαρή επιδερμίδα...
Εγώ έμεινα πολύ ευχαριστημένη...
Για την συσκευασία θα μου άρεσε η αλλαγή που σας ανέφερα ήδη
και στο serum για τον ίδιο ακριβώς λόγο...
Πολύ καλό προϊόν σε πολύ καλή τιμή 12,95€/50ml
GENOVATE Antiageing & Regenerating 
Night Cream 
Κρέμα νύχτας με τα ίδια συστατικά και το ίδιο ικανοποιητικό αποτέλεσμα.
Ενυδατική τόσο όσο πρέπει για να ξυπνάω με πρόσωπο απαλό και φρέσκο.
 Το ίδιο ωραίο άρωμα, ευχάριστη υφή χωρίς να είναι "βαριά" 
όπως οι περισσότερες κρέμες νύχτας.
Γρήγορη απορρόφηση χωρίς να λαδώνει...
Συμπληρώνει τέλεια τα άλλα δύο προϊόντα.
Σε πολύ καλή τιμή επίσης 12,95€/50ml



Για ακόμη μια φορά η bioten δεν με απογοήτευσε...ίσως αυτή τη φορά
να με γοήτευσε και λίγο παραπάνω από τις προηγούμενες...
Αυτά για σήμερα....θα τα πούμε σύντομα...
Kisses XXX

*PR samples
Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

17 σχόλια:

  1. Όντως, τώρα που το σκέφτομαι, η Bioten είναι από τις εταιρίες που δεν απογοητεύουν (εμένα τουλάχιστον!!!)
    ;-)
    Μάκια-μάκια, Ελενάκι!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου Έλενα! Έχω χρησιμοποιήσει προιόντα bioten όχι όμως τα συγκεκριμένα. Και μόνο που περιγράφεις για τα μάτια σκέφτομαι να απλώνεις επάνω την κρέμα και να νιώθεις απίστευτη ευφορία από τη δροσιά της!Θα την έχω στα υπόψη μόλις τελειώσει αυτή που έχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία προϊόντα σε προσιτές τιμές. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΠΟΣΤ ΣΟΥ !! Η BIOTEN ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η μαμά μου το λατρεύει:)
    Φιλιά!

    dreamofbeauty22.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ένα ακόμη πλήρες και πολύ ενημερωτικό review και τα δυο φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @syros2js και εμένα!!! Φιλάκια Ιωάννα μου!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @blogolicious Editoriolista εύχομαι να σου ταιριάξει όταν την δοκιμάσεις...Welcome!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Eve G σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @κορδονέτο ότι πρέπει για τον καιρό της κρίσης...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @belle and beauty by katerina συμφωνώ απόλυτα μαζί σου....και εγώ την ξεχωρίζω...Χαίρομαι που σου άρεσε... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Ειρήνη Ν. και η δική μου!!! όλα τα προϊόντα bioten που έχει δοκιμάσει...αν και αυτή τη φορά της την έσκασα χαχαχαχα ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @smugnificent σε ευχαριστώ κούκλα μου!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω προϊόντα της Bioten αλλά μου κίνησες το ενδιαφέρον τώρα! Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη σου για τα τζελ προϊόντα, κι εγώ προτιμώ αυτά με υφή κρέμας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Cel κάνε μια δοκιμή... για τις τιμές τους εγώ τα θεωρώ πολύ καλά... και το καλύτερο είναι πως κάθε φορά κάνουν και ένα βήμα παραπάνω...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το σέρουμ ματιών το έχω αγαπήσει, είναι ακριβώς όπως το θέλω, ενυδατικό και απορροφάται αμέσως. Θα συμφωνήσω για τη διάφανη συσκευασία γιατί δεν έχω ιδέα πόσο απομένει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool