✿❀New e.l.f. Haul+Review & Swatches❀✿ (Part II)


Γειά σας, γειά σας!!!
Πάμε για το Part II του e.l.f. haul...
e.l.f. Maximum Coverage Concealer
Θα σας εκπλήξω αλλά αυτό είναι το προϊόν που μου άρεσε 
περισσότερο από όλα σε αυτή την παραγγελία...
Διάλεξα το Porcelain 

Κάνει φανταστική κάλυψη, είναι oil free, κρατάει πολλές ώρες
χωρίς να σπάει και το ανοιχτότερο που διάλεξα εγώ
είναι ότι πρέπει για κάλυψη και φως...
Τα 20ml προϊόντος είναι ποσότητα αρκετά μεγάλη
για concealer...
H σύστασή του είναι κρεμώδης και πυκτή αλλά η υφή του
θυμίζει mousse.
Αφήνει την επιδερμίδα με κάλυψη αλλά ενυδατωμένη
χωρίς το μισητό cakey αποτέλεσμα που
σιχαίνομαι.... Φυσικά το σετάρω με πούδρα....
Δείτε το swatch...

Πολύ καλό προϊόν σε εξαιρετική τιμή £3.75/4.33€ αρχική
£2.25/2.60€ με την έκπτωση...

e.l.f. Jumbo Eyeshadow Stick
Μετά το προϊόν που μου άρεσε περισσότερο
 πάμε και σε αυτό που με απογοήτευσε πολύ...
Όταν τα πρωτοείδα σκέφτηκα....λες να βρήκα καλό dupe για τα NYX pencils???
Εμφανισιακά τουλάχιστον μοιάζουν πολύ...
Η ποικιλία όμως στα χρώματα δεν είναι μεγάλη και διάλεξα τα 
Bali Bound-French Lace.
Ευτυχώς που πήρα μόνο δύο!!! Απογοήτευση!!!
Όσες δοκιμές και να έκανα δεν δούλεψαν σε εμένα...
Μόνα τους δεν κρατήσαν καθόλου...Με σκιά από πάνω ακόμα
χειρότερα γιατί παρέσυραν και την σκιά μαζί τους...
Σημειώστε πως δεν έχω λιπαρά βλέφαρα...φανταστείτε να είχα...
Δείτε και τα swatches...
top to bottom Bali Bound-French Lace
Ευτυχώς είχε έκπτωση και έδωσα μόνο £1.35/€1.55 από £2.25/€2.59
 Για εμένα πάντως ούτε και αυτά δεν αξίζουν...
e.l.f. Contouring Blush and Bronzing Cream-ST.Lucia

Έχοντας το Contouring Blush & Bronzing Powder που μου αρέσει  πολύ
ενθουσιάστηκα με τη νέα του μορφή σε κρέμα.
Δεν είχα άδικο...Πολύ ωραίο φυσικό αποτέλεσμα με μεγάλη διάρκεια
ακόμα και αν δεν το σετάρω. Πολύ πολύ καλό!!!
Από τα must have από e.l.f. πιστεύω...
Δείτε τα swatches...
Η τιμή του απίθανη £3.75/4.33€ με τελική £2.25/2.60€ με -40%.
Αν το βρείτε...γιατί συνήθως είναι out of stock
μην το προσπεράσετε...
e.l.f. Contouring Blush and Bronzing Powder
Αυτό είναι το μόνο που δεν δοκίμασα πέρα από τα swatches
γιατί έχω πολλά σε κοντινές αποχρώσεις και νομίζω
πως ήταν η άσκοπη αγορά σε αυτό το haul, 
αλλά δεν πειράζει...χαμένο δεν θα πάει...
Πάντως δεν είναι ίδιο με το αγαπημένο μου που είναι
dupe του orgasm by NARS το οποίο υπήρχε στα e.l.f.
αλλά δεν το βλέπω πια...Αν αντικατέστησε το πρώτο
μόλις χάσαμε ένα πολύ καλό dupe κορίτσια!!!
Δείτε τα swatches
Η τιμή του  £3.75/4.33€ με τελική £2.25/2.60€ με -40%.
e.l.f. Studio Makeup Lock & Seal
Αυτό το αγόρασα ως οικονομικό dupe του MAC Mixing Medium.
Ήθελα να συγκρίνω τα αποτελέσματα μιας και οι τιμες τους
δεν χωράνε συγκρίσεις...
Μπορώ να πω πως δουλεύει εξίσου καλά με το MAC σε pigments
και σε mineral eyeshadows.
Ελάχιστα παραπάνω χρόνο για να στεγνώσει χρειάζεται στην εφαρμογή  που το 
προσπερνάω...γιατί είπαμε η διαφορά στην τιμή είναι μεγάλη...
Μιας και το μέγεθός του είναι μικρό θα είναι πολύ βολικό
όταν είμαι σε ταξίδι οπότε και θα το προτιμώ...
Στα συν του το ότι έχει πινελάκι και pot στην συσκευασία.
Πολύ ενδιαφέρον προϊόν...αν ψάχνετε κάτι για να διευκολύνεστε 
με τα pigments σας...
Τιμή £3.75/4.33€ τελική £2.25/2.60€ με -40%.
e.l.f. Complexion Brush
Έχω άλλα δύο αλλά το πήρα για back up
καθώς τα πινέλα είναι να τα πετύχεις στα e.l.f.
Πολύ καλή τιμή  £3.75/4.33€ με τελική £2.25/2.60€ με -40%
και για μένα πολύ καλή ποιότητα καθώς όσα έχω αγοράσει
από αυτή τη σειρά είναι αθάνατα...
Νομίζω πως αν είναι να ψωνίσετε κάτι με έκπτωση από
e.l.f. τα πινέλα είναι από τα πρώτα μη σας πω το πρώτο....

Αυτό ήταν το haul από e.l.f. κορίτσια...
Ανέβασα και το part II σήμερα γιατί τρέχει το -50%
που σας έδωσα στο part I και ξέρω πως κάποιες 
θα θέλατε να πάρετε ιδέες....

Θα τα πούμε σύντομα...
Have a nice week girls!!!
Kisses XXX
Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!


26 σχόλια:

  1. αυτο το κονσηλερ το γλυκοκοιταζω απο τοτε που κυκλοφορησε αλλα δεν ψηνομαι για κατι αλλο οποτε περιμενω να παρασυρω καμια κερσεν για συναδελφικη παραγγελια......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα!!Και γω λατρεύω τα πινέλα τους και την προηγούμενη βδομάδα που είχε 1+1 πήρα το ίδιο με σένα!χιχι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Άννα και εγώ το ειχα δει αλλά όλο έλεγα πόσα πια??? μέχρι που το αποφάσισα και δεν το μετάνιωσα καθόλου...και εγώ με την κολλητή μου κάνουμε συνήθως...αν και το minimum spend το έχω για πλάκα...Ψήσε την kersen το -50% λέει...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Evaggelia ναι ναι και το 1+1 πολύ καλή περίπτωση!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο απολαμβάνω τα reviews σου, δεν περιγράφεται!!!
    Πολλά-πολλά φιλάκιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @syros2js μακάρι όσο και εγώ τα comments σου!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τα φοβόμουν τα πινέλα για να είμαι ειλικρινής και δεν είχα πάρει,αλλά τώρα με έψησες,χιχι!~~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τα πινέλα όντως φαίνονται πολύ ωραία ίσως τα δοκιμάσω κι εσώ :)
    http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ωχ αυτο το κονσιλερ μου κλεινει το ματι.παντα ειμαι στην αναζητηση του ιδανικου.και τα baked bluches απο το πρωτο μερος.αχ βαχ.<3!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. To Contouring Blush & Bronzing Powder σε μορφη cream φαινεται τελειο!! <3 Ηθελα να κανω μια αποπειρα contour με κρεμωδη προιοντα μιας και για highlighting επισης προτιμω τα creams αλλα δεν εβρισκα κατι καλο (κι αν κρινω απο την τιμη του Chanel cream bronzer, καλυτερα να ξεξινησω με Elf!) Μεγεια ολα οσα πηρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑνώνυμοςΜαρτίου 04, 2013

    Σωκράτη μωρό μου δε φταίω εγώ...αχ μωρό μου μη φωνάζεις, δε φταίω εγώ σου λέω...αυτές οι δυο φταίνε Σωκράτη μου, η @Άννα και η @Έλενα, εγώ είμαι αθώα. Τι να κάνω, είδα το -50% και θόλωσα η δόλια. Και baked πήρα, και concealer πήρα, και beauty book (μου είχε ξεφύγει ένα, ντροπή) και λίγα πινελάκια, και κανα δυο κραγιονάκια και μερικές οζίτσες, έτσι για το καλό. Μμμ και 2 ρουζάκια και μια πουδρίτσα.Και ένα μολυβάκι να βρίσκεται.Τι θα φάμε; έφτιαξα μια μακαρονάδα αγάπη μου μούρλια! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Χαρά Σωτηροπούλου είναι πολύ καλά!!! Τα studio όμως έχω δοκιμάσει μόνο....;o)))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @sissy venetou xaxaxa θραύση τα πινέλα!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Rafalena -50%!!!Όρμησες Rafalenaki???;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Something Sweet μια χαρά είναι το e.l.f.!!! Σε ευχαριστώ!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Ελένη Κερσένογλου missticklemepink.blogspot
    Σωκράτη ήρωα που έγινες μακαρονάς με το στανιό...δεν φταίω εγώ αγαπητέ που διάλεξες κοκέτα γυναίκα!!! Ελπίζω οι αφίσες με το wanted dead or alive να βγούν από τους τοίχους της Θεσσαλονίκης τώρα που τα είπαμε!!! χαχαχαχα ❤ U kersen!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το Elf contouring cream φαινεται πραγματικα θαυμασιο!!Σιγουρα θα ειναι στην επομενη παραγγελια!Thanks doll για τα swatches!!
    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Lovely!!! Πρέπει να στοκάρουμε cream duo νομίζω... το lock&seal όντως πολύ καλό! στα top των elf αυτά τα δύο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Blushingloves Irene Greece είναι πολύ πολύ ωραίο!!! Nα είσαι καλά Ειρήνη μου!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Despina@MaquillageGr xaxaxa οπωσδήποτε!!! Top 5 λέμε!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. εχω καιρό να πάρω από ELF και έχω στο μάτι διάφορα πραγματάκια από τα καινούργια, μου βάζεις και ιδέες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @smugnificent και εγώ νόμιζα πως τα είχα εξαντλήσει αλλά είδα αυτά και δεν κρατήθηκα...και δεν το μετάνιωσα κιόλας... περιμένω τώρα κάποια που έχω δει στο USA site... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κρίμα για τα jumbo eyeshadow sticks, είμαι σίγουρη ότι απογοητεύτηκε πολύς κόσμος! Το κρεμώδες ρουζ και μπρόνζερ πάλι μπήκε στη λίστα μου καθότι αγαπώ το αντίστοιχο σε πούδρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @NatalieDouka δυστυχώς τα jumpo pencils με απογοήτευσαν πολύ!!!και τα δύο που λες είναι τέλεια!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τέλειο το post σου με τα προϊόντα της elf. Μ' έχεις βάλει σε πειρασμό!!! :D Να σε ρωτήσω...πόσες μέρες περίπου έκαναν για να σου έρθουν;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Anna Zel συνήθως σε 8-12 max εργάσιμες ημέρες είναι Ελλάδα. Έχουν κάνει και παραπάνω όταν είχαν -50% αλλά τίποτα το υπερβολικό. Σε ευχαριστώ πολύ ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool