♛KEEP CALM AND TELL ME...



Γειά σας, γειά σας!!!

Είμαι πολύ πολύ χαρούμενη γιατί μια καινούργια
ενότητα posts θα ξεκινήσει στο bloggaki μου!!!
Αυτά τα posts λοιπόν θα είναι η γνωριμία μας με μία follower του blog
που φτιάχνει οτιδήποτε χειροποίητο
και θέλει να μας παρουσιάσει τη δουλειά της....
Προσοχή χειροποίητα και μόνο !!!
Για να το διαφυλάξουμε αυτό θα προηγείται και μια έρευνα
από μέρους μου για να είμαι σίγουρη για το ποιά 
ακριβώς σας παρουσιάζω και να αποφύγουμε τυχόν παρατράγουδα...
Νομίζω πως θα είναι ένα ευχάριστο διαλειμματάκι
από τα beauty posts και ελπίζω να σας αρέσει...
Το πρώτο ♛KEEP CALM AND TELL ME... post
θα ανέβει αύριο....
Stay tuned Girls!!!
Kisses XXX


11 σχόλια:

  1. Υπέροχη η ιδέα σου! Σου στέλνω μέιλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είμαι από τις καλλιτέχνιδες του είδους! Αλλά πολύ ωραία ιδέα, μ' αρέσει να βλέπω ξεχωριστά και διαφορετικά πραγματάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία και πρωτότυπη ιδέα,μπράβο!Περιμένουμε το αυριανό post! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή αρχή, κοριτσάκι μου!!!
    Αναμένουμε τη νέα σου στήλη!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρε girls χαίρομαι πολύ που σας αρέσει η ιδέα!!!
    kisses and hugs XXX ;o))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρωτότυπη ιδέα!
    Περιμένω με ανυπομονησία το αυριανό άρθρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σουπερ! Ανυπομονω! Πολη καλη ιδεα Ελενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σουπερ! Ανυπομονω! Πολυ καλη ιδεα Ελενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑνώνυμοςΜαρτίου 31, 2013

    Elena's Finds όνομα και πράμα! Πολύ ωραία η ιδέα σου, είμαι σίγουρη πως θα δούμε πολύ όμορφα πράγματα.
    Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Ελένη Κερσένογλου το καλό είναι πως στηρίζετε την όποια ιδέα μου...γι αυτό σας αγαπώ!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΩΩΩΩ τι καλα!!πολυ ωραια ιδεα!!και αφου προερχομαι απο ενα τετοιο blog χαιρομαι διπλα γιατι μασ δινεις την ευκαιρια να ανοιχτουμε λιγο παραπανω!!μπραβο κοριτσιιι!! :-))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool