✿GARNIER's YELLOW BOX TESTING✿REVIEW


Γειά σας, γειά σας!!!!
Πριν από κάποιες ημέρες η Garnier μου έστειλε τα νέα της προϊόντα
από τη σειρά Θρέψη & Επανόρθωση 3
για να τα δοκιμάσω.....με την προτροπή
Εγώ όμως με τα προϊόντα της εταιρείας Garnier 
ομολογώ πως έχω μια περίεργη σχέση.
Μια σχέση ή του ύψους ή του βάθους θα την πω...
Κάποια προϊόντα, όπως η bbcream (η πρώτη),
και το Cafeine Anti-dark Circles Cafeine+Lemon extract 2 in 1 
Tinted Eye Roll-on for the eyes  
τα έχω λατρέψει και με έχουν βολέψει πολύ,
και κάποια όπως τα προϊόντα της πράσινης σειράς για τα μαλλιά
τα είχα μισήσει...
Όταν παρέλαβα το καλαίσθητο κίτρινο κουτί της φωτο λοιπόν, αφού αρχικά
ενθουσιάστηκα με τη συσκευασία όταν είδα το περιεχόμενο
αγχώθηκα.... πάμε για fail σκέφτηκα...
Ο λόγος, θα έχετε ήδη καταλάβει είναι πως έχω ένα θεματάκι 
με τα μαλλιά μου....
Τύπου εγώ τα ταλαιπωρώ και αυτά με εκδικούνται....
Τελευταία κάνω μεγάλη προσπάθεια να αποκαταστήσουμε τη σχέση μας
και μπορώ να πω πως είμαι ικανοποιημένη...
Μετά τους πρώτους δισταγμούς αποφάσισα να δοκιμάσω το κίτρινο
περιεχόμενο του κουτιού και ελάτε να σας πω πως μου φάνηκαν....
Καταρχήν τα προϊόντα απευθύνονται σε γυναίκες 
με μαλλιά του δικού μου τύπου.
Ξηρά, ταλαιπωρημένα από χημικές διεργασίες , αφυδατωμένα με 
χαμένη λάμψη....Are you talking to me???
Yes!!! Αυτά είναι τα μαλλιά μου!!! 
Γι αυτό και απαιτούν extra περιποίηση....
Πως πετυχαίνουν όμως αυτά τα προϊόντα
την βελτίωση και επανόρθωση που υπόσχονται???
Με τα 3 έλαια που περιέχουν.
Έλαιο ελιάς για λάμψη
Έλαιο avocado για ενυδάτωση
Έλαιο karité για απαλότητα
Και τα 3 αυτά έλαια είναι θαυματουργά αλλά το αποτέλεσμα???
Την πρώτη φορά δοκίμασα τα 3 από τα 4 προϊόντα 
που μου στάλθηκαν. 
Δηλ. το Shampoo το Conditioner και την Κρέμα περιποίησης.
Η μυρωδιά τους μου είναι πολύ ευχάριστη και διαρκεί.
Αλλά έτσι και αλλιώς σε αυτό δεν υστερούσε ποτέ η Garnier...
Το αποτέλεσμα της πρώτης δοκιμής με εξέπληξε ευχάριστα...
Είδα λείανση και εύκολο ξέμπλεγμα.
Με τη χρήση της Κρέμας περιποίησης ενθουσιάστηκα ακόμα 
περισσότερο...Πρώτον γιατί δεν απαιτεί χρόνο αναμονής.
Απίστευτα πρακτικό για εμένα που συνηθίζω να λούζομαι
βιαστικά πριν τη δουλειά και ενώ η μάσκα μου είναι απαραίτητη σε κάθε λούσιμο 
δεν τη χρησιμοποιούσα ελλείψη χρόνου...
Δεύτερον ενώ αφήνει τα μαλλιά ενυδατωμένα,
με λάμψη απαλά και λεία, δεν τα βαραίνει και δεν χάνουν τον όγκο τους...
Τρίτον και σημαντικότερο για εμένα, έκανα styling (ίσιωμα),
χωρίς να χρησιμοποιήσω styling products και τα μαλλιά 
μου υπάκουσαν χωρίς φριζάρισμα...
Στη δεύτερη δοκιμή αντικατέστησα τη Κρέμα περιποίησης
με τη Δυναμωτική μάσκα.
Αν και δεν χρειάζεται και αυτή πολύ χρόνο -είναι του 1 λεπτού-
την ένιωσα πιο heavy για το δικό μου τύπο μαλλιών...
Νομίζω πως θα είναι ιδανική για μαλλιά με πιο χοντρή τρίχα....
Τα δικά μου , ενώ τα ενυδάτωσε και τα λείανε δυστυχώς 
τα βάρυνε κιόλας και το styling μετά τη χρήση της
δεν είχε το επιθυμητό αποτέλεσμα....
Δεν είναι όμως ένα προϊόν που δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ ξανά
μιας και όταν άφησα τα μαλλιά μου φυσικά
το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικό....

Σε γενικές γραμμές και τα 4 προϊόντα είναι αποτελεσματικά
για ξηρά αφυδατωμένα μαλλιά, οικονομικά,
και πετυχαίνουν την πολυπόθητη επανόρθωση....
Εγώ έπιασα κίτρινο και το κίτρινο έπιασε σε εμένα!!!!
Εσείς???
Kisses XXX

Ευχαριστώ πολύ τη Garnier για την δωρεάν 
αποστολή των προϊόντων.
Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

8 σχόλια:

  1. πολυ καλη φαινεται αυτη η νεα σειρα.την κρεμα περιποιησης θα την παρω οπωσδηποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κι εγώ μάλλον για κίτρινο πάω! χι χι.. καλό μήνα και καλή εβδομάδα! φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ δοκιμάζω αυτές τις ημέρες την κόκκινη σειρά για βαμμένα ή με αντάυγιες μαλλιά (πρόσφατα τα έβαψα) και ομολογώ ότι αυτή η με έχει ικανοποιήσει και εμένα και τα μαλλιά μου σε πολύ μεγάλο βαθμό. Περισσότερα βέβαια θα τα πω στο revie που θα γράψω. Πάντως η κίτρινη σειρά είναι και αυτή ιδανική γιατί ο τύπος τον μαλλιών μου είναι σας τα δικά σου Έλενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Rafalena Να τη δοκιμάσεις κορίτσι είναι πολύ καλή και γρήγορη!!! ;o)) XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @evonita Πιάσε κίτρινο λοιπόν και μακάρι "να σου πιάσει"!!! Καλό μήνα !!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ΜΑΡΙΑ Π. (BeautyGirl) αχ είσαι και εσύ από τις "τυχερές" 'ετσι??? Για εμένα πάντως δούλεψε το κίτρινο!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Claire D. T ναι σε σύγκριση με παλαιότερα προϊόντα από τη σειρά Fructis είναι πολύ βελτιωμένα και αποτελεσματικά...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool