✾APRIL FAVOURITES!!! + REVIEWS

Να σας πω την αλήθεια αυτό το μήνα είπα να μην κάνω αγαπημένα...
Ο λόγος ήταν πως δεν έχω προλάβει να σας κάνω reviews για κάποια προϊόντα...
Λίγο οι Πασχαλινές διακοπές, λίγο κάτι εμπύρετο που με ταλαιπωρεί καιρό 
και ακόμα το ψάχνω με πήγαν πίσω...
Τελικά όμως αποφάσισα να σας τα δείξω και σε ότι δεν έχω κάνει review 
ξεχωριστή θα την ενσωματώσω εδώ μπας και μπορέσω να βάλω μια σειρά...
Σας προειδοποιώ το post είναι μεγαλούτσικο!!! ;o)))

Ο Απρίλιος είναι ο μήνας που ξεκινάω τη συστηματική χρήση αντιηλιακής κρέμας 
η CLARINS SUN WRINKLE CONTROL CREAM UVB/UVA 15
είναι αγαπημένη μου και για να μάθετε τους λόγους δείτε πλήρες review εδώ


ΤηνGARNIER ULTRA LIFT OΡΟΣ+ΚΡΕΜΑreview 
την δοκίμασα πρώτη φορά .
Μου στάλθηκε από την Garnier ακριβώς γι αυτό το λόγο.


 Είναι ένα προϊόν  κρέμα και serum μαζί 2 σε 1 δηλαδή που το βρήκα πολύ βολικό .
Την πρώτη φορά που τη χρησιμοποίησα το πρόσωπό μου την απορρόφησε τόσο γρήγορα που επανέλαβα δεύτερη δόση νομίζοντας πως δεν είχα βάλει αρκετή.
Πάλι όμως η κρέμα απορροφήθηκε αμέσως. Μου άρεσε πολύ η πρωτότυπη εμφάνισή του που είναι σπιραλ και εξασφαλίζεται έτσι η σωστή δοσολογία και ανάμειξη των συστατικών του προϊόντος ανά δόση.Έχει πολύ απαλή υφή και πολύ φρέσκο άρωμα. 
Προσωπικά με φοβίζει λίγο η μεγάλη ποσότητα pro-retinol που περιέχει, γιατί μπορεί να ενισχύει την αντιρυτιδική της δράση αλλά είναι ένα συστατικό που αποφεύγω ειδικά σε συνδυασμό με έκθεση στον ήλιο. Οπότε την χρησιμοποίησα μόνο ως κρέμα νύχτας.
Με αυτή τη χρήση έμεινα πολύ ικανοποιημένη γιατί το πρόσωπό μου έδειξε
  ξεκούραστο και ήταν πολύ απαλό. 

Αξίζει να αναφερθεί πως η νέα Ultra Lift της Garnier έχει εξαιρετική υφή, η οποία απορροφάται ιδιαίτερα γρήγορα, παρά την ύπαρξη δύο διαφορετικών προϊόντων μέσα στην ίδια σύνθεση.
Η κρέµα είναι εµπλουτισµένη µε βούτυρο καριτέ και περιέχει ενεργά συστατικά
 για µη λιπαρό αποτέλεσµα.
 Η συνολικά ευχάριστη αίσθηση στην εφαρμογή ενισχύεται και από το διακριτικό άρωμά της. 

Επίσης τη δοκίμασα πριν από το make up αντί για primer λόγω του seroum σε κάποια έξοδό μου 
και ναι, κάνει και γι αυτή τη χρήση γιατί το foundation έστρωσε όμορφα!!!
BIOTEN CELLUFIGHTreview
Αυτό το μήνα είχα και την πρώτη γνωριμία με τα προϊόντα σώματος bioten.

Η εταιρεία μου τα έστειλε να τα δοκιμάσω και μπορώ να πω πως με εξέπληξαν 
ευχάριστα.
 
✿CELLUFIGHT MASSAGE CREAM 
Περιέχει Guarana ,Θαλάσσια  φύκια και μαύρο πιπέρι.Ένιωσα κάτι μεταξύ τσιμπήματος και ζέστης προς στο κάψιμο τις πρώτες φορές που τη χρησιμοποίησα, αλλά τώρα που την χρησιμοποιώ αρκετό καιρό δεν με καίει-τσιμπάει όπως στην αρχή...αυτό συμβαίνει ή γιατί τη συνήθισα ή γιατί έχουν λιγοστέψει οι προβληματικές περιοχές (η δεύτερη εκδοχή ομολογώ πως μου αρέσει περισσότερο...)Έχει έντονη μυρωδιά και δεν είναι από τις κρέμες που τις εφαρμόζεις και μπορείς να τις φοράς καθ΄όλη τη διάρκεια της ημέρας.Οπότε εγώ νύχτα την βάζω και υπό συγκεκριμένες συνθήκες...να μην επεκταθώ.

✿CELLUFIGHT SHOWER CREAM
Είναι απολεπιστική κρέμα που απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα και προετοιμάζει το δέρμα για την εφαρμογή των κρεμών.Περιέχει θρυμματισμένα κουκούτσια ελιάς που κάνουν απολέπιση και αφήνουν το δέρμα απαλό και Guarana και βιταμίνη Ε. Εγώ το χρησιμοποιώ δύο φορές την εβδομάδα. Δεν με ξετρελαίνει το άρωμά της αλλά σαν απολεπιστική κρέμα μου αρέσει πολύ, γιατί απολεπίζει απαλά χωρίς να νιώθω το παραμικρό τσούξιμο ή τράβηγμα.

✿CELLUFIGHT DRAINAGE GEL
Βοηθά ενάντια την κατακράτηση νερού και είναι θερμαντικό.Περιέχει και αυτό Guarana ,Θαλάσσια  φύκια και μαύρο πιπέρι.Είναι και αυτό θερμαντικό αλλά όχι σε βαθμό που δεν αντέχεται.
Βεβαίως αυτό εξαρτάται και από τις αντοχές του καθενός.Επειδή το χρησιμοποιώ ήδη πάνω από μήνα είδα διαφορά στην όψη του δέρματός μου και θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ συστηματικά.
Να σας πω εδώ πως η κρέμα και το τζελ καίνε αρκετά και το δέρμα κοκκινίζει. 
Θα σας συμβούλευα όσες έχουν πολύ ευαίσθητο δέρμα να κάνουν πρώτα ένα τέστ σε μικρή περιοχή πρίν την κανονική χρήση. Επίσης όσες έχουν κιρσούς και ευρυαγγείες καλό θα ήταν να τις αποφύγουν, αλλά αυτό ισχύει για όλες τις θερμαντικές κρέμες.
✿FRESH LINE ΟΡΦΕΑΣ & ΕΥΡΙΔΙΚΗ Μπάλα αρωματοθεραπείας
 Υπέροχο γλυκό, ζεστό άρωμα και πλούσια αιθέρια έλαια . Αφήνει απαλή και βαθιά ενυδατωμένη επιδερμίδα.Την έχω λατρέψει!!!!
✿FRESH LINE ΟΡΦΕΑΣ & ΕΥΡΙΔΙΚΗ Αφρόλουτρο αρωματοθεραπείας.
Το πιο χαλαρωτικό αφρόλουτρο που έχω δοκιμάσει!!!
Ο συνδυασμός βανίλιας και mask  αφήνει το δέρμα αρωματισμένο, ενυδατωμένο και λαμπερό όλη μέρα.
Δοκιμάστε το μετά από μια κουραστική μέρα και θα με θυμηθείτε!!!

✿NAKED 2 PALETTE by Urban Decay όπως καταλαβαίνετε "καινούργιο κοσκινάκι μου..." εκτόπισε όλες τις άλλες παλέτες μου θριαμβευτικά
αναλυτικό review εδώ
Η GARNIER BB CREAM  & ΤΟ CAFFEINE ANTI-DARK CIRCLES
2-in-1Roll-on αγαπημένα μου πολλούς μήνες τώρα.


SLEEK BLUSH by 3 in Lace είμαι ξετρελαμένη μαζί του!!! 
Το μεσαίο χρώμα Guipure το φόρεσα πολύ και ως σκιά...από τις καλύτερες αγορές μου φέτος!!!
ERRE DUE BRONZING POWDER No2 
Ένα matte bronzer ιδανικό για contouring σε πολύ ωραία απόχρωση. 
MARCEL WANDERS by MAC in Martha L.E.
Η απόχρωση αυτού του peach nude κραγιόν είναι από τις αγαπημένες μου από MAC. Έχει ελαφρύ χρυσό shimmer  διακριτικό και μου αρέσει πολύ αλλά επειδή ήταν L.E. δεν το πολυφορούσα. Αυτό το μήνα όμως ταίριαξε απίθανα με τις αποχρώσεις της Naked 2 .
ZARA LIP LINERS in 1.rosette & 2.incense 
Πολύ σταθερά  σε αποχρώσεις passepartout 
ERRE DUE eyeliner in teal
Τα μολύβια της Erre Due έχουν μεγάλη διάρκεια και αυτό το χρώμα μου
 αρέσει πολύ σε συνδυασμό με καφέ σκιές.
ELF EYELINER & SHADOW STICK in black smoke πολύ πρακτικό και με τη διάρκεια και απόδοση που θέλω.
ELF TRANSLUCENT MATIFYING POWDER 
Αυτή η πούδρα διάφανη δεν τη λές....αφήνει μια απαλή ροζ απόχρωση όμως και matte αποτέλεσμα. Δεν ξέρω γιατί δεν απλώνεται καθόλου καλά με πινέλο, αλλά με το σφουγγαράκι κάνει πολύ καλή δουλειά ειδικά στη T zone για γυαλάδες.
Για μένα είναι αυτή που ταιριάζει πιο πολύ με τη bb cream.
L'OREAL DOUBLE EXTENSION MASCARA 
Μου άρεσε που θυμήθηκα τον όγκο και το μήκος που προσφέρει αλλά θέλει προσοχή στην εφαρμογή. Με αυτή τη μάσκαρα πρέπει να βάφω  ένα ένα τα μάτια μου γιατί διαφορετικά το αποτέλεσμα είναι χάλια...(στεγνώνει το serum και δεν καλύπτεται) Αν όμως εφαρμοστεί όπως πρέπει το αποτέλεσμα μου αρέσει πολύ.

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου για τον Απρίλιο όπως είδατε είχα πολλά.
Είμαστε ήδη στο πρώτο δεκαήμερο του Μαίου και ήδη μύρισε καλοκαιράκι!!!!
Να περνάτε τέλεια!!!
Tumblr_m3bok9zt3s1qkolt9o1_500_large
Kisses XXX

Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

P.S. Ευχαριστώ τις εταιρίες GARNIER και bioten για τα προϊόντα 
που μου έστειλαν δωρεάν να τα δοκιμάσω.
Η άποψή μου είναι ειλικρινής και δεν πληρώθηκα για να την εκφράσω.
Τα υπόλοιπα προϊόντα του post αγοράσθηκαν από εμένα με δικά μου χρήματα.



13 σχόλια:

  1. Έλενά μου,από τα bioten θα πρότεινες την κρέμα ή το τζελ;Θέλω να δοκιμάσω αλλά δε θέλω να τα πάρω και τα δύο αν δεν είμαι σίγουρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑνώνυμοςΜαΐου 08, 2012

    all of the products look interesting. i'd like to try the naked2 palette!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία ανάρτηση! Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Δέσποινα εγώ προτιμώ το τζελ. Τώρα επειδή τα έχω τα χρησιμοποιώ εναλλάξ αλλά αν τα αγοράσω ξανά θα πάρω το απολεπιστικό και το τζελ.XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ξέρω ποιο να πρωτοσχολίάσω!
    Της Bioten το gel το είχα πάρει και κατακάηκα !!'Οχι μόνο στα πόδια αλλά και στους πήχεις γιατί μέχρι εκεί είχε φτάσει όσο το έβαζα !Και μετά έπρεπε να πάω και σε γιορτή!Το έδωσα σε μια φίλη μου (αφου το χρησιμοποιούσα 3 μέρες και είχα φουντώσει)και ούτε καν καταλαβαίνει κάψιμο,πραγματικά είναι ανάλογα το δέρμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Konstantina Ampelourgou ναι βρε οι αντοχές του κάθε ανθρώπου διαφέρουν...η μαμά μου το δοκίμασε στα μπράτσα γιατί στα πόδια έχει ευρυαγγείες και δεν το άντεξε...τι να κάνουμε μπρος στα κάλλη!!!;o)) XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το τζελ που είναι κατά της κυτταρίτιδας μπορώ να το χρησιμοποιήσω παρόλο που έχω και ραγάδες σε εκείνο το σημείο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αααα κοπελιά μάρεσαν πολύ ταγαπημένα σου!! Τα δύο της Garnier ειναι και μενα αγαπημενα μου μήνες τώρα!! Θέλω να μου αναλύσεις το θέμα της proretinol και του ήλιου..τι εννοούσες? Γιατί αποφεύγεις τον ήλιο? Γιατί εγώ την βάζω και βγαίνω έξω..αν ειναι να το αποφύγω και γω. Την τριπλέτα από τη sleek την έχω βάλει και γω στο μάτι. Νομιζω απο σενα την είχα δει και με εχεις βάλει σε μεγάλο πειρασμό..ειναι σιγουρα στη wish list μου και μια απο τις επομενες αγορές μου. Το bronzer που εδειξες ειναι σχεδον ιδιο με ενα που πηρα και γω προσφατα..σημερα το δοκιμαζω για να γραψω και review αλλα σου λέω μοιάζουν παρα πολύ!!!Αχ και τέλος η naked...την πρώτη είπαμε την έστειλα αδιάβαστη...τώρα ειμαι τρελή που σκέφτομαι να παρω αυτην???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Κερασία με έχει συμβουλέψει η δερματολόγος μου να αποφεύγω την έκθεση στον ήλιο όταν έχω χρησιμοποιήσει προϊόντα που περιέχουν proretinol και οξέα φρούτων γιατί υπάρχει κίνδυνος δημιουργίας πανάδων και αυτό ακολουθώ. Από το λίγο που το έχω ψάξει δεν είναι και η μόνη που το συστήνει...Τι να σου πω ψάξτο και εσύ...Τα sleek 3 blush είναι απίθανα όλα!!! Για τη naked 2 είδες το review άμα σου κάνει κλικ πάρτη...ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Alexandra νομίζω πως για τις ραγάδες πρέπει να χρησιμοποιείς ξεχωριστή αγωγή...δεν ξέρω κατά πόσο οι θερμαντικές κρέμες τις βελτιώνουν ή κάνουν χειρότερο κακό...οπότε καλύτερα να ρωτήσεις κάποιον ειδικό πριν να ξεκινήσεις οτιδήποτε!!!ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία αγαπημένα Έλενα!! Αχ της Bioten θα ήθελα τόσο πολύ να τα δοκιμάσω και εγώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραία αγαπημένα!! :)
    Της bioten θέλω να τα δοκιμάσω πολύ γιατί μόνο καλά λόγια ακούω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool