Naked 2 vs Naked by Urban Decay


Όταν πρωτοκυκλοφόρησε η Naked 2 με ρώτησα πολλές φορές αν την χρειαζόμουν...
Έβλεπα reviews Naked 2 vs Naked και όλο προσπαθούσα να με πείσω 
πως έμοιαζαν πολύ και δεν την είχα ανάγκη....
Ξαφνικά μια μέρα ο διακόπτης γύρισε (δεν ήθελα και πολύ...) και την παρήγγειλα!!!
Αναπόφευκτα στο review αυτό θα τη συγκρίνω με τη Naked 
γιατί τα βασανιστικά ερωτήματα πιστεύω πως είναι 
"Ποιά από τις δύο να διαλέξω?" και "Αν έχω ήδη την Naked αξίζει να αγοράσω και τη Naked 2?"
Ξεκινάμε από την συσκευασία. Εδώ κατά την άποψή μου η Naked 2 υπερτερεί!!!
Η συσκευασία της είναι μεταλλική με ανάγλυφα γράμματα και
 μοιάζει πολύ με κασετίνα πινέλων ζωγραφικής!!!
Είναι εύκολη στο καθάρισμα με μεγάλο εσωτερικό καθρέπτη και κλείνει με ασφάλεια.
Τονίζω την ευκολία στο καθάρισμα γιατί η Naked έχει ένα προβληματάκι με τη βελούδινη επιφάνεια,
μπορεί να είναι πιο luxury αλλά λεκιάζει εύκολα και μετά από τη χρήση
τα χρυσά γράμματα τείνουν να εξαφανιστούν.
Στα συνοδευτικά τώρα...Η Naked 2  συνοδεύεται από ένα διπλό συνθετικό πινέλο
που η μια πλευρά του είναι για εφαρμογή σκιάς και η άλλη για blending.
Μαζί έρχεται και ένα lipgloss με όμορφο χρώμα που δεν κολλάει,
αλλά το οποίο εγώ δεν θα χρησιμοποιήσω λόγω δυσανεξίας στη μέντα  που περιέχει
(τυχερή αδελφούλα!!!)
Θα προτιμούσα το διπλό πινέλο της Naked 2 σε συνδυασμό με το Primer Portion της Naked αλλά αφού δεν υπάρχει αυτός ο συνδυασμός... στα συνοδευτικά κερδίζει η Naked!!!
Κλείνοντας με τις συσκευασίες και τα συνοδευτικά να πω, πως είναι φανερό πως η Urban Decay προσπάθησε να κάνει μια πιο ανθεκτική για ταξίδια παλέτα και το πέτυχε!!!
Πάμε στο φλέγον θέμα!!!! Περιεχόμενο!!!
Η Naked 2 όπως και η Naked έχει 12 σκιές με διαφορετικά φινιρίσματα (3 matte,9 shimmery).
Τα 5 από τα 12 χρώματα της Naked 2 είναι ακυκλοφόρητα.
Πρόκειται για τα BOOTYCALL-TEASE-SNAKEBITE-PISTOL-BUSTED.
To HALF BAKED είναι κοινό και στις δύο παλέτες.
Τα χρώματα της Naked 2 είναι πιο ψυχρά συγκρινόμενα με της Naked.
Διαφορές στην υφή των σκιών βρήκα. Οι Shimmery σκιές της Naked 2 είναι πιο κρεμμώδεις και μου άρεσε που το micro glitter που περιέχουν δεν σκορπίζει όπως της Naked.
Τα χρώματα των δύο παλετών αλληλοσυμπληρώνονται και συνδυάζοντάς τα εύκολα δημιουργούνται αμέτρητα πρωϊνά και βραδινά looks.
Αυτή είναι η δική μου απάντηση στο γιατί την χρειαζόμουν!!!;o)))
Συνεχίζω να πιστεύω πως η Naked είναι must have παλέτα,
 αλλά λίγο περιοριστική με τα πολλά bronze gold χρώματά της......
Σε έναν ιδανικό beauty world θα ήθελα τις μισές σκιές από τη Naked και τις μισές της Naked 2 σε μία παλέτα, με τα συνοδευτικά της Naked και τη συσκευασία της Naked 2!!!
Γυρνώντας όμως στην πραγματικότητα με το χέρι στην καρδιά
και ως δηλωμένη Naked lover θα διάλεγα τελικά την Naked 2!!!
Για τη βελτιωμένη σύνθεση, τη μεγαλύτερη γκάμα χρωμάτων και την πιο ασφαλή συσκευασία.
Αν έχετε τη Naked και την αγαπάτε το πιο πιθανό είναι πως τη Naked 2 θα τη λατρέψετε!!!
Σίγουρα η τιμή της στα 43,70€, δεν την κάνει μια εύκολη αγορά, αλλά σκεφτείτε πως με 43,70€ παίρνετε 12 σκιές, ένα διπλό πινέλο και ένα lipgloss!!!
Εγώ την αγόρασα από το BEAUTYBAY.com με free shipping
Προσωπικά προτίμησα να διαθέσω αυτά τα χρήματα για μια παλέτα αυτής της ποιότητας,από το να πάρω  3 μονές σκιές γνωστής εταιρείας....(ναι αυτής που πάει το μυαλό σας)...
Κλείνοντας να σας θυμίσω πως σε 3 ημέρες κληρώνω μια Naked 2!!!
Μη ξεχάσετε να δηλώσετε συμμετοχή εδώ!!!
Την Τρίτη θα ξέρουμε ποιά τυχερή θα την αποκτήσει!!!

Kisses XXX

Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

20 σχόλια:

  1. Τι μου λες εμένα τώρα, τις θέλω και τις δυο!!! Τι σου κάνει η Urban Decay, στα δικά μου μάτια καμία δεν υπερτερεί της άλλης, είναι τόσα τα υπέρ-κατά και των δυο που δε μπορείς να διαλέξεις με σιγουριά! Λες να υπάρξει και Naked 3 για να τρελαθούμε τελείως;;; lol
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Evi μα και εγώ τις ήθελα και τις δύο!!!!
    Πολύ φοβάμαι πως θα θέλω και την 3,4,5....sequel XAxAxA!!!;o)))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενα θα πω......Ααααααααχχχχχ:-((
    Μακραν το Νο1 της ουτοπικης-online λιστας μου!!
    Πεφτω στα πατωματα καθε φορα που τις βλεπω!! Και δεν μου εφτανε η Naked εβγαλαν και Naked2 για να με αποτελειωσουν:-((
    Καταπληκτικο review ΔΥΣΤΥΧΩΣ γιατι μου θυμησες ποσο μα ποσο μα ποσο μα ποσο θελω αυτη την παλετα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @beautyincrisis Ευχαριστώ!!! Σε καταλαβαίνω...Καλή τύχη σου εύχομαι!!! ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τελικά ήμουν η μόνη που μίσησε την naked 1 σε τετοιο βαθμό που την έδωσα? Και με το φοβο οτι και η 2 θα μου βγει μια απο τα γιδια...αστο να παει αστο...που εχω κολλησει με τις sleek με κανει παρανοική? στα ματια μου τουλαχιστον αυτες καθονται καλύτερα...
    Ασχετο αλλα εχω βαλει κανα δυο χρωματακια στο ματι (της γνωστης εταιρειας) και περιμενω το 25% για να μπουκαρω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Κερασία Όχι ρε συ είναι και η Christina!!! Moυ την πούλησε και την έδωσα στην αδελφή μου!!! ;o))))Καθόλου παρανοϊκή και οι sleek είναι εξαιρετικές!!! Ότι σου ταιριάζει καλύτερα!!! Eγώ με τη γνωστή εταιρεία είμαστε σε διάσταση!!!Με το -25% να μπουκάρεις!!! ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τιιιιι??????Αν υπαρχει καποια που δεν τη θελει(ΓΙΑΤΙ???) και διαβαζει αυτο το μηνυμα να μου στειλει μηνυμα-τηλ-email-ταχυδρομικο περιστερι-σημα καπνου-οτιδηποτε!!!!
    Ευχαριστω πολυ κουκλιτσα:-) Μακαριιιιι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. υπεροχο review ελανα μου!!!την naked 2 την εχω βαλει στο μάτι, και αν και ειμαι γνωστη γκαντεμω, δεν χανω τις ελπιδες μου οτι θα την κερδισω!!!( στο μεταξυ, ώρες ώρες τρώω φλασιες τυπου, τωρα εγω πηρα μερος η οχι???ελπιζω οτι πηρα)φιλακιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγω εχω να πω οτι ειμαι πιο παρανοικη κι απο τη Κερασια! Πηρα την 1, την πουλησα σε σενα Ελενα που την εδωσες στην αδερφη σου και μολις βγηκε η 2 την πηρα χωρις να σκεφτω καν οτι πουλησα την 1!!! Welcome to the twilight zone!!! Αντε βγαλε ακρη! Παντως ομολογω οτι η 2 μου αρεσει πιο πολυ! XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εμένα η naked 1 μου άρεσε, αλλά πιο πολύ μου είχε αρέσει η bobbi brown της ίδιας φιλοσοφίας. έτσι αν τώρα είχα ανάγκη για μια ακόμα naked παλέτα (η 1 θα μου κρατήσει χρόνια, λολ) θα προσανατολιζόμουν όχι στη 2 αλλά στη bb

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Stella Πονεμένη ιστορία και η ΒΒ!!! Θέλω πολύ την Peony & Python αλλά είναι στην ίδια τιμή με τη Naked 2 και έχει μόνο 6 σκιές!!! Βεβαίως όλο και τη γυροφέρνω...;o)))!!! XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @christina η αδελφή μου πάντως πολύ χάρηκε που δεν σου άρεσε!!! Όπως είπα και στην Κερασία δεν ταιριάζουν όλα σε όλους!!!Σου αρέσει η 2 έτσι???Μπορεί η διαφορά στην υφή!!! ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και εγω έτσι το σκέφτηκα και τελικα την παρήγγειλα, μου κόστισε όσο 3 σκιές της. Πολυ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πωω τέλεια είναι! Αν βγει η Naked 2 1/2 με μίξη και των 2 ουυ θα την αγόραζα επιτόπου. Τα χρώματα της είναι απίθανα, αλλά 1-2 δεν ξέρω πως θα μου κάθονταν. Εγώ που θέλω και τις καινούριες που έδειχνε η Kandee και η Temptalia και κανονικά πρέπει να βάλω στοπ τι να πω? Εσείς φταίτε που αργώ να γράφω ποστ μιας και κάθομαι συνέχεια να βλέπω τα δικά σας χαχαχαχχα!! Όσο για την γνωστή εταιρεία τελευταία με απογοητεύει σε κάποια πράγματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Daydreamer την BUILD YOUR OWN PALETTE by UD εννοείς??? Την είχα ανεβάσει και εγώ στα beauty news...Σε λίγο θα παραλάβω την αρχική και θα τη γεμίσω σιγά σιγά!!! Ναι οι blog walks είναι χρονοβόρες αλλά διασκεδαστικές και ενημερωτικές επίσης!!! 'Εχω και ακούω πολλά παράπονα τι να πώ η σιγουριά της απόλυτης κυριαρχίας λές??? ;o)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Επιτέλους ένα review που αναζητούσα εδώ και πολύ καιρό!!! Σ'ευχαρισυω πολύ, το post είναι αρκετα informative! Την έχς βάλει στο μάτι εδώ και καιρό άλλα νομίζω πως πάντα η Νaked θα έχει ξεχωριστεί θέση στην καρδιά μου!(Μιας και τα bronze τα προτιμώ περισσότερο από τα πιο ψυχρά :) )

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @fashion written with a lipstick Οι πρώτες αγάπες δεν ξεπερνιούνται εύκολα!!!! ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @stefi http://www.beautybay.com/ με free shipping

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Με επεισες!την θελω και αυτην!

    From Paris With Love!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool