My travel beauty bag

Προ κρίσης συνήθιζα να ταξιδεύω πιο συχνά... 
Κάθε φορά που ετοίμαζα βαλίτσα όταν έφτανα στα καλλυντικά 
έψαχνα ώρες να βρώ τη κατάλληλη travel beauty bag...
Όταν έπαιρνα μαζί μου μια μικρή πάντα ξέχναγα κάτι βασικό , 
αν έπαιρνα μια μεγάλη κουβαλούσα άχρηστα  πράγματα, 
που δεν χρησιμοποιούσα σε κανονικές συνθήκες, πόσο μάλλον σε ταξίδι....
Σε κάποια επίσκεψή μου στα Sephora
εντόπισα τη travel beauty bag που σας δείχνω.
Από την αρχή την είπα "η τσάντα του γιατρού" και της έμεινε...
μην ψάχνετε λογική σε αυτό και εγώ του γιατρού είμαι!!!...

Τι καλό έχει αυτή που δεν έχουν οι άλλες???? 
Πρώτον χωρίζεται σε 4 sections πολύ βολικό γιατί έτσι χωρίζω 
τα προϊόντα μάτια, πρόσωπο, χείλη κλπ

Δεύτερον μπορώ να την έχω κλειστή ή ανοικτή...
 συνήθως στο πήγαινε είναι κλειστή και στο έλα ανοικτή λόγω χώρου.
Τρίτον και βασικότερο όλων έχει τόσο χώρο όσο πρέπει. 
Ούτε τεράστια να παίρνω μαζί μου την Άρτα και τα Γιάννενα 
αλλά ούτε μικρή που να με προβληματίζει.

Τέταρτον στην επιστροφή τη βάζω στο πλυντήριο και δεν παθαίνει τίποτα.
Για μένα είναι η ιδανική travel beauty bag με βολεύει πάρα πολύ
και την συστήνω ανεπιφύλακτα.
Δεν ξέρω αν την έχει ακόμα στα Sephora 
αλλά αν βρείτε κάποια παρόμοια εκεί ή αλλού να την δοκιμάσετε!!!!
Επειδή είμαι όμως και περίεργη τι βολεύει εσάς ως travel beauty bag 
θα κάνω tag σε 6 blogs για να δω και τις δικές σας....


Show us your travel beauty bags girls!!!!

Kisses XXX

Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

9 σχόλια:

  1. Αν δε ταξιδεύω με αεροπλάνο εννοείται ότι πάντα κουβαλάω beauty case (έχω διάφορα μεγέθη). Στο αεροπλάνο ζω ένα μικρό δράμα που αναγκάζομαι να τα στριμώχνω με τα ρούχα στη βαλίτσα. Συνήθως προτιμώ ένα μεγάλο αδιάβροχο νεσεσέρ και για τα είδη προσιπικής φροντίδας και για το make up αλλά αυτό το τσαντάκι σου είναι πολύ όμορφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω τύχει να την δω την συγκεκριμένη στα sephora,αλλά και εγώ το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω....οπότε ταξιδεύω κουβαλάω την Αρτα και τα Γιάννενα επίσης!!! Συνήθως τα περισσότερα μου είναι άχρηστα,αλλά εγώ θέλω να είμαι καλυμμένη σε όλα!! χαχαχα.....πολύ ωραίο πόστ,μπράβο κορίτσι!Θα κοιτάξω την επόμενη φορά που θα πάω sephora για το τσαντάκι,γιατί και εγώ ψάχνομαι και μου αρέσει που έχει θήκες...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ βολική φαίνεται... Μ'αρέσει πολύ!
    Εγώ πάλι έχω ένα μεγάλο νεσεσέρ από την Benetton,
    που χωρίζεται σε τμήματα, μόνο που αναγκάζομαι να το
    βάζω μέσα στη βαλίτσα με τα υπόλοιπα πραγματάκια μου...
    Δεν έχω κοιτάξει ποτέ στα Sephora...
    Την επόμενη φορά θα ρίξω μια ματιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εχω ενα παρομοιο τσαντακι με αυτο.αλλα το εχω για μερικες οζες μου.οπου τις εχω χωρισμενες ανα κατηγορια. στην πρωτη θηκη αποχρωσεις του μπλε,2η αποχρωσεις του κοκκινου,3η αποχρωσεις για γαλλικο,4η οτι να ναι.

    στα ταξιδια μου δεν εχω καποιο συγκεκριμενο τσαντακι για τα καλλυντικα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία η τσάντα του γιατρού ;)) πολύ βολική!! ... Thanks για το tag!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλή!!! Εγώ πάντα κουβαλάω δύο στα ταξίδια, μία μεγάλη για τη βαλίτσα και μία μικρή για την χειραποσκευή που βάζω τα ακρως απαραίτητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφη και πρακτική θήκη!
    Δυστυχώς δεν έχω τπτ παρόμοιο και όταν ταξιδεύουμε στριμώχνω όσα μπορώ στο νεσεσέρ μου και τα υπόλοιπα σε πολιμπάγκ που κλείνουν με ζίπερ (ναι, είμαι η ντροπή των beauty bloggers)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ααααα ευχαριστούμε και για το tag! (μάλλον η Άννα θα ετοιμάσει την ανάρτηση , μη βάλω εγώ τα σακουλάκια ε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ ειναι πολυ ωραίο!!!!! δεν το εχω δει στα sephora... εγω χρησιμοποιω ενα μεγάλο νεσεσερ και ενα μικρο για την βαλιτσα...γενικα παιρνω πολλα.... το καλοκαιρι πριν τις διακοπες θα φτιαξω το summer travel bag....!!!! οταν λεμε κουβαλαω....σημαινει κουβαλαω τα παντα.... ειμαι της αποψης ¨τι να το χρειαστω και να μην το εχω μαζι μου....¨ οποτε καταλαβαινεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool