✪This year I want.....✪

Κοντεύει να τελειώσει ο πρώτος μήνας του χρόνου και αυτό το post από Σαββατοκύριακο σε Σαββατοκύριακο το πάω.... Αυτό όμως είναι το τελευταίο του, οπότε ή τώρα ή ποτέ....

So this year I want.....

....να βλέπω τους αγαπημένους μου περισσότερο....
και να τους δείχνω πόσο μου λείπουν....


....να απομακρύνω απο τη ζωή μου ότι με κρατάει πίσω....

....να μάθω να διαχειρίζομαι το άγχος μου....

....να μάθω να τρώω σωστά τις σωστές ώρες...

....να μη τεμπελιάζω....αν και ......

.....να ψωνίζω πιο συνετά....

.....να ταξιδέψω περισσότερο...σε μέρη που δεν έχω πάει....

....να μαθαίνω να ζω  να ελπίζω....

....και να γελάω...


Αυτά μου φτάνουν για να είναι μια υπέροχη χρονιά!!!!

Kisses XXXX





8 σχόλια:

  1. Είναι πολύ ωραίο να βάζεις τόσο όμορφους στόχους :) Εύχομαι να τα πραγματοποιήσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο δίκιο έχεις! Εύχομαι να πετύχεις τους στόχους σου για να εμπνεύσεις κι εμάς έτσι να κυνηγήσουμε τους δικούς μας! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι και εγώ να τους πετύχεις τους στόχους σου!!!Εγώ για φέτος έχω ένα ολόκληρο κατάλογο,και είπα πως θα είμαι πιο συνετή στις αγορές μου,ένας από τους στόχους......μα δυστυχώς ήδη τον έχω καταπατήσει!!!!χαχαχαχα.....μα καλά τι στόχος είναι αυτός????κόβεται το shopping???? Οπότε δεν ξαναλέω τίποτα το τελικό αποτέλεσμα θα δείξει........φιλιά πολλά και καλό σου σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. aaa...τι ωραιο post!!!νομιζω ολοι τα ιδια θελουμε!!φιλακια!!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σου εύχομαι να το πετύχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. So you ..................... !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Εfi Rodi εσύ με ξέρεις πιο πολύ από όλους....Yes it's me!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool