✿Marie Dalgar 300% Extension✿Review

Σας είχα υποσχεθεί να κάνω review για τη Marie Dalgar 300% Extension mascara
Marie Dalgar Unlimited Extension Mascara
Το σετ λοιπόν αποτελείται απο το Transplanting Gel και το Fiber.

Το Transplanting Gel εφαρμόζεται πρώτο σε καθαρές βλεφαρίδες 
είναι μαύρο και είναι το πρώτο βήμα.

Αμέσως μετά εφαρμόζουμε το Fiber που η πρώτη εντύπωση είναι πως αφήνει χνούδι στις βλεφαρίδες
(δεν σας κρύβω την πρώτη φορά τρόμαξα...)
Αυτό όμως είναι που κάνει τη διαφορά γιατί είναι ίνες!!!!
Επαναλαμβάνουμε το gel και βλέπουμε αμέσως διαφορά.
Όσο περισσότερες φορές επαναλάβουμε την διαδικασία τόσο μεγαλύτερη διαφορά βλέπουμε.
steps

Ερχόμαστε τώρα στις δικές μου βλεφαρίδες....
Όπως βλέπετε τα έχουν όλα....είναι αραιές κοντές αδύναμες....



Μετά απο δύο περάσματα Fiber & Gel γίνονται έτσι!!!!

Σημειώστε πως δεν έχω χρησιμοποιήσει ψαλίδι...
Για μένα είναι άθλος να φαίνονται έτσι οι βλεφαρίδες μου....
Σας το έχω ξαναπεί είμαι mascara junkie
τις έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες....
Με κάποιες ήμουν ευχαριστημένη αλλά αυτό το αποτέλεσμα δεν το είχα.
Αυτό που μου αρέσει πολύ είναι πως οι βλεφαρίδες παραμένουν απαλές και ευλύγιστες.
Επίσης φοβόμουν κατά πόσο θα ήταν εύκολο το demaquillage αλλά πιστέψτε με δεν μένει ίχνος με μαντηλάκια και μόνο....
Στις οδηγίες χρήσης αναφέρεται πως μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν άτομα που φορούν φακούς επαφής αλλά σε αυτό δεν μπορώ να έχω άποψη.
Παλαιότερα είχα βρεί  στο ebay και άλλα sites παρόμοια προϊόντα αλλά τα φοβήθηκα...
Η συγκεκριμένη έχει έγκριση ΕΟΦ και διατίθεται εκτός από το site της εταιρείας 
και στα Hondos Center
Η τιμή της είναι 25€

Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

Και μην ξεχνάτε πως είναι το δώρο που δίνω για το


Μια τυχερή θα την αποκτήσει...
Αν δεν έχετε πάρει ήδη μέρος 

3 σχόλια:

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool